Ερωτήσεις και Απαντήσεις για τον Εθνικό Σοσιαλισμό #3

Από:  ΜariaΚouloglou

1) Γεια σας,
συγχαρητήρια για τη δράση σας, συμφωνώ με πολλά από όσα λέτε.

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Εδώ στην Ελλάδα, γιατί πιστεύετε ότι ο εθνικοσοσιαλισμός είναι το ιδανικό σύστημα και όχι παραδείγματος χάρη ο Μεταξισμός ή κάποιο άλλο φασιστικό σύστημα;

Ο εθνικοσοσιαλισμός έχει πολύ κακή φήμη και συνδέεται με αρνητικά γεγονότα εδώ στην Ελλάδα κυρίως, ενώ για το Μεταξισμό ή κάποια άλλα «φασιστικά» ή εθνικιστικά συστήματα δεν μπορεί να πει κανείς το ίδιο.

Αγαπητή Μαρία, σε ευχαριστούμε για το ερώτημα σου, η απάντηση στο οποίο είναι και πάρα πολύ απλή. Πρώτον, δεν κρίνουμε ποιο σύστημα είναι καλό ή κακό βάσει του αν έχει καλή ή κακή «φήμη». Μελετούμε όλα τα συστήματα και καταλήγουμε σε αυτό που μας εκφράζει και θεωρούμε ότι ταιριάζει στην Ελλάδα του σήμερα.
Δεύτερον, με όσα αρνητικά γεγονότα -βάσει της επίσημης ιστορίας των νικητών- κι αν συνδέεται ο Εθνικοσοσιαλισμός κατά τη διάρκεια του πολέμου, αυτό δεν έχει καμία σχέση με την ιδεολογία, καθότι εγκλήματα δεν κάνουν οι ιδέες, αλλά οι άνθρωποι, κι αν θες την άποψη μας, η ιδεολογία που έχει κάνει τα περισσότερα εγκλήματα στην ανθρωπότητα, είναι αυτή της δημοκρατίας, οπότε ακόμα και στην ζυγαριά των εγκλημάτων πάλι νικητές βγαίνουν οι πολέμιοι μας.
Τρίτον, η κοσμοθεωρία του Εθνικοσοσιαλισμού γεννήθηκε, όπως έχουμε ξαναγράψει, στις παρυφές του Ταΰγετου και ανδρώθηκε στις όχθες του Ευρώτα, επί τρεις αιώνες, μέσω της Αγωγής, της Απέλλας και των νόμων του Λυκούργου. Το σύστημα αυτό αναγεννήθηκε μετά από πολλούς αιώνες στην Γερμανία του Τρίτου Ράιχ, ελαφρώς παραλλαγμένο για να ταιριάζει στον σύγχρονο κόσμο και στην ψυχοσύνθεση των Γερμανών. Το αν τον εφάρμοσαν σωστά ή όχι, δεν είναι η στιγμή να το αναλύσουμε, αλλά το να αποκηρύξουμε τον Εθνικοσοσιαλισμό λόγω των ενδεχόμενων λαθών που έκαναν οι σύγχρονοι εκφραστές του θα είναι μια αποκήρυξη του ίδιου μας του παρελθόντος, της ίδιας μας της ιστορίας.

 

Από: GiannisMilonas

2) Καλησπέρα. 
Στην 6η ραδιοφωνική εκπομπή, δηλώσατε ότι είστε κατά της αυτοκρατορίας διότι είναι πολυφυλετική. Με αυτή την δήλωση, τίθεστε ενάντια στην αυτοκρατορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου που ήταν στην ουσία μία ελληνική παγκοσμιοποιήση της τότε εποχής;

Τη Ρωμανία που είναι η ιστορία του Μεσαιωνικού Ελληνισμού, την απορρίπτετε;

Ο Ελληνισμός πιστεύετε ότι με το να περιορίζεται στα στενά όρια ενός κράτους, δημιουργημένου και επηρεασμένου από τον Διαφωτισμό μπορεί να διαδοθεί στα πέρατα της οικουμένης;

 

Η ιδεολογία μας δεν προστάζει την διάδοση του ελληνισμού, αλλά την διαφύλαξη της ράτσας μας. Αυτή την ώρα, η Ελλάδα πεθαίνει, και κύριο μέλημα μας είναι η αναστροφή αυτής της τεχνητής κρίσης και η επιβίωση του λαού μας. Βασική αρχή του εθνικοσοσιαλισμού είναι ο σεβασμός του ζωτικού χώρου. Ο επεκτατισμός δεν είναι κομμάτι της Ιδέας μας, εκτός αν μιλάμε για αλύτρωτες πατρίδες. Ο ζωτικός χώρος του ελληνισμού είναι εδώ και χιλιάδες χρόνια η ευρύτερη περιοχή γύρω απ το Αιγαίο και τα παράλια της Μεσογείου. Σ’ αυτά τα εδάφη έζησαν και μεγαλούργησαν για χιλιετίες οι Έλληνες και καμιά δουλειά δεν έχουν στα βάθη της μογγολικής Ασίας και τις στέπες της Ινδίας. Η ιδέα της οικουμενικότητας του ελληνισμού είναι επίπλαστη και δεν έχει καμία σχέση με την ιστορία μας. Οι αρχαίοι Έλληνες ήταν για χιλιάδες χρόνια σε πόλεμο αναμεταξύ τους, χωρισμένοι σε πόλεις-κράτη και όλος ο υπόλοιπος γνωστός κόσμος διδασκόταν απ’ αυτούς και μάθαινε την αρχαία γλώσσα τους για να προσπαθήσει να τους φτάσει. Ούτε ιεραπόστολοι ήταν, ούτε ανθρωπιστές.

Όσον αφορά στην ιστορία του Μεσαιωνικού ελληνισμού, προφανώς και δεν την απορρίπτουμε καθότι δεν μπορείς να απορρίψεις κανένα κομμάτι της ιστορίας σου όσο κι αν αυτό δεν σ’ αρέσει. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει και ότι θεωρούμε πως το πολυφυλετικό Βυζάντιο ή η ρωμαϊκή αυτοκρατορία ήταν κάποιες ιδανικές αυτοκρατορίες ή ένα παρελθόν αντάξιο του γένους μας.

Τέλος, εις ό,τι αφορά στην αυτοκρατορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αυτοί που τέθηκαν πρώτοι εναντίον της ήταν οι ίδιοι οι Έλληνες, όπως και η ίδια του η οικογένεια. Ο Αλέξανδρος, όπως και ο πατέρας του Φίλιππος ο Β’, ένωσαν τους Έλληνες με το σπαθί και τους ανάγκασαν να τον ακολουθήσουν στην κατά τ’ άλλα μεγαλειώδη εκστρατεία του. Οι μόνοι που δεν ακολούθησαν ήταν οι Λακεδαιμόνιοι. Εμείς, λοιπόν, εκφραζόμαστε από αυτή τη στάση και αυτή την Ιδέα.

 

Ευχαριστούμε τους φίλους για τις ερωτήσεις τους και καλούμε κι άλλους να μας στείλουν τις δικές τους στο hellenicns@in.gr