Αποκλειστική συνέντευξη με τον Αρχηγό των Α.Μ.Ε.

Το ιστολόγιο μας εξασφάλισε μια αποκλειστική συνέντευξη με τον επικεφαλής των Ανένταχτων Μαιάνδριων Εθνικιστών στα πλαίσια της προβολής και παρουσίασης των πιο σοβαρών εθνικιστικών ομάδων και οργανώσεων της χώρας.

 

HellenicNS:    Ευχαριστούμε γι’ αυτήν τη σπάνια ευκαιρία που μας δίνεις. Παρότι δραστηριοποιείστε εδώ και μια δεκαετία στον χώρο, οι περισσότεροι εθνικιστές γνωρίζουν ελάχιστα για την οργάνωση σας, γι αυτό και πιστεύουμε ότι αυτή εδώ είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να σας γνωρίσουν καλύτερα όχι μόνο οι εχθροί, αλλά και οι φίλοι!

Α.Μ.Ε.:    Ανταποδίδουμε με συντροφικούς χαιρετισμούς από την μεριά μας για την δυνατότητα που μας δίνεται μέσω αυτής της συνεντεύξεως, ώστε να χώσουμε τον πήχη βαθιά και να ενημερώσουμε κατατοπιστικότερα το κοινό σας ανταποκρινόμενοι στα ερωτήματα που μας θέσατε. Είναι αληθές ότι η πλειοψηφία των εθνικιστών/εθνικοσοσιαλιστών στον ελλαδικό χώρο και όχι μόνο δεν γνωρίζουν παρά ελάχιστα για την οργανωτική δομή και την πολύμορφη λειτουργία της οργανώσεώς μας και πολύ ελάχιστα την ίδια την οργάνωσή μας, παρά μονάχα κατ’ όνομα και ως θεαματική παράσταση. Όσα τουλάχιστον γνωρίζουν αποτελούν εμβόλιμο υποπροϊόν όσων θελήσαμε να απελευθερώσουμε στην κοινωνία και τίποτα παραπάνω. Καθιστώντας σαφές ότι οι προθέσεις μας εμφορούνται από πολιτικό κυνισμό, διευκρινίζουμε προς όλους ότι οι Ανένταχτοι Μαιάνδριοι Εθνικιστές αποτελούνται από μαχητές που έχουν τάξει την ζωή τους στον ριζοσπαστικό αγώνα για την αναγέννηση της πατρίδος μας από τις στάχτες στις οποίες την μετέτρεψαν με την συνενοχή τους τόσο οι ‘φίλοι’ όσο οι ‘εχθροί’.

Για την ηγεσία και τα μέλη της οργανώσεώς μας, η λεπτή οριογραμμή μεταξύ ‘φίλου’ και ‘εχθρού’ ορίζεται μέσα από πολιτικούς φακούς σε αρμονία με την οπτική του Carl Schmitt, στις ιδέες του οποίου στηρίχθηκε ο νομικός πολιτισμός για τον οποίο μπορεί να επαίρεται η Γηραιά Ήπειρος. Αδιαφορούμε για οτιδήποτε μας καταλογίζεται από ‘φίλους’ και ‘εχθρούς’, δεδομένου ότι κινούμαστε ‘πέραν του καλού και του κακού’ σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής και του αγώνος, μίας μαγικής ζωής που είναι συνυφασμένη με αυτόν και ορίζεται από αυτόν. Για εμάς υπάρχει μονάχα η προοπτική του χαρούμενου θανάτου στο βωμό των ιδεών μας. Μονάχα διά της ηρωικής θυσίας κανείς γίνεται αθάνατος. Για εμάς αυτό ορίζεται ως πολιτική αθανασία. Οι ‘φίλοι’ και οι ‘εχθροί’ ορίζονται βάσει αυτού.

 

14708206_331325617243911_1495630345518450046_n

 

 

1) Μίλησέ μας για το ξεκίνημα των ΑΜΕ. Ποτέ συνέλαβες την αρχική ιδέα και ήταν μία προσπάθεια την οποία ξεκίνησες μόνος σου ή υπήρχε εξ αρχής ένας μικρός πυρήνας;

 

Το ερώτημα που καλούμαστε να απαντήσουμε ισοδυναμεί με ένα ερώτημα που θέτουμε συχνά-πυκνά στις εσωτερικές διεργασίες της οργανώσεώς μας. Οι πολιτικές οργανώσεις που μετέρχονται δυναμικών μέσων στον αγώνα τους, προφανώς δεν έχουν καταστατικό που να αναγράφεται η ημερομηνία ιδρύσεώς τους. Διαφορετικά θα ήμαστε ένα κόμμα, τα περισσότερα λεπτομερειακά στοιχεία για το οποίο θα τα αναζητούσατε στον Άρειο Πάγο. Παρά ταύτα προτιμούμε να το αφήσουμε να αιωρείται έωλο. Η ηγεσία και τα μέλη της οργανώσεώς μας ακολουθούμε πιστά απαράβατες αρχές, στο κέντρο των οποίων τίθεται η μυστικότητα. Η αρχική ιδέα για την εξέλιξή μας σε δομημένη οργάνωση γεννήθηκε στα πλαίσια ενός πυρήνα πεφωτισμένων και αποφασισμένων ιδεολόγων, την ύπαρξη του οποίου πυρήνα αγνοούσε επί του συνόλου ο λεγόμενος ‘χώρος’ και συνεχίζει να αγνοεί έως σήμερα.  Λογικό, δεδομένου ότι ουδέποτε σχετιστήκαμε με τον ‘χώρο’. Για τον λόγο ότι πολλοί μας κατηγορούν ότι προερχόμαστε από τον ‘χώρο’, θα τους ξεσκεπάσουμε μία και καλή. Εάν, αυτό είχε έστω και μία δόση αλήθειας, ο κάθε ένας γνωρίζει πώς ο ‘χώρος’ θα μας είχε δώσει πακεταρισμένους στην κρατική ασφάλεια. Αυτά έχει δείξει η πορεία του μέχρι σήμερα. Τι μπορεί να περιμένει κανείς από τους οπαδούς του κράτους; Ο δικός μας εθνικισμός είναι αντικρατικός. Δεν επιδιώκουμε να διορθώσουμε τα ‘κακώς κείμενα’ για να επιτύχουμε περισσότερο κράτος και περισσότερο παρεμβατισμό από το κράτος (τέτοια εμετικά έχουμε ακούσει πολλάκις από τον ‘χώρο’). Εμείς επιδιώκουμε να γκρεμίσουμε το νεοελληνικό έκτρωμα που χτίστηκε στο χρέος και την εθνική υποτέλεια από ιδρύσεώς του. Το νεοελληνικό κράτος αντικατοπτρίζει πως οι ερασιθάνατοι ήρωες της εθνεγερσίας προδόθηκαν από τα λαμόγια της εποχής. Από τα ίδια λαμόγια που συναντούμε στη ζωή μας μέχρι σήμερα, τους ρουσφετολόγους, τους γλείφτες και τα κομματόσκυλα.

 

Μία ριζοσπαστική οργάνωση με ιεραρχική δομή, όπως η δική μας, αποτελεί αντανάκλαση του ηγήτορός της. Ο ηγήτωρ είναι αυτός που πυροδοτεί τον εμπρηστικό μηχανισμό που έχει κάθε μέλος της οργανώσεως στο νου του. Άνευ αντιλογίας διαταγές μεταβιβάζονται προς εκτέλεση από τους δύο υπαρχηγούς στους ομόκεντρους κύκλους των μελών και των εκτελεστικών οργάνων. Οι δύο υπαρχηγοί τελούν υπό τας διαταγάς του ηγήτορος. Τα μέλη δεν τους γνωρίζουν ως φυσικά πρόσωπα. Κάτωθεν αυτών υπάρχουν ομαδάρχες που αποτελούν δόκιμους υπαρχηγούς, οι οποίοι τελούν υπό τις διαταγές των δύο υπαρχηγών παρά τω αρχηγώ. Κάθε αγωνιστής που ανήκει ψυχή και σώματι στους Ανένταχτους Μαιάνδριους Εθνικιστές έχει υποταχθεί στον σκοπό της οργανώσεως. Έχει αποποιηθεί οποιασδήποτε υλικής ή άλλης απολαβής και ενεργεί διά βίου αυτοθυσίας για τους σκοπούς της οργανώσεως και την νίκη των ιδεών μας. Κάθε αγωνιστής της οργανώσεώς μας ‘έχει μία σφαίρα στην τσέπη του’. Ποτέ δεν θα πέσει ζωντανός στα χέρια των διωκτών μας. Αυτό ας το έχουν κατά νου τόσο οι ‘φίλοι’ και οι ‘εχθροί’ μας. Η οργάνωσή μας γράφει ιστορία με το αίμα των αγωνιστών της. Οτιδήποτε επιθυμούμε να καταστεί ευρύτερα γνωστό, θα γνωστοποιηθεί ‘μετά θάνατον’. Αυτός είναι ο όρκος μας.

 

2) Ποιά είναι η φιλοσοφία της οργανώσεώς σας;

 

Η οργάνωσή μας έχει την τιμή να έχει εγκαινιάσει ένα νέο ρεύμα στον ελλαδικό χώρο, τον ριζοσπαστικό εθνικισμό. Από σύνθημα σε τοίχο σχολείου μετατράπηκε στην αντίληψή μας για τον αγώνα. Σε αναλύσεις μας έχουμε εξηγήσει τί είναι ο ριζοσπαστικός εθνικισμός και επομένως μία επανάληψη δεν έχει να προσφέρει οτιδήποτε. Η φιλοσοφία μας είναι η δράση που χαράζει μονοπάτια στο νου και οδηγεί μοιραίως σε ανεξερεύνητες περιοχές του ασυνείδητου. Κατά τον Carl Jung, το ασυνείδητο γενικά, έτσι όπως ορίστηκε από τον ίδιο, δεν η περιοχή του ψυχισμού όπου απωθούμε τις επιθυμίες μας, όπως υποστήριζε ο Σίγκμουντ Φρόυντ (αυτή την ψυχική περιοχή την ονόμαζε ‘Υποσυνείδητο’), ‘…αλλά ένας κόσμος που αποτελεί ένα εξίσου σπουδαίο τμήμα, εξίσου πραγματικό στη ζωή του ατόμου με το συνειδητό εγώ ‘που σκέφτεται’, ένας κόσμος πολύ πλατύτερος και πολύ πλουσιότερος από τον άλλο. Η περιπέτεια στην οποία καλεί ο ριζοσπαστικός εθνικισμός για να βιωθεί το αχαρτογράφητο κομμάτι του ασυνείδητου είναι το μεγάλο στοίχημα. Όπως έχουμε γράψει, τόσο εμείς, όσο αδελφικές οργανώσεις, ο γερμανικός Εθνικοσοσιαλισμός υπήρξε ένα σημαντικό πείραμα κοινωνικής μηχανικής, ένα μεταβατικό στάδιο για την μελλοντική κοινωνία που ευαγγελίζεται ο Εθνικοσοσιαλισμός. Στη σκέψη του Ernst Jünger , βρίσκουμε την αντανάκλαση αυτού του σκεπτικού, παρόλο που ‘έθεσε εαυτόν εκτός συστήματος’. Ο ριζοσπαστικός εθνικισμός προτάσσει την διαρκής πάλη για το ιδανικό μίας κοινωνίας πολεμιστών, περήφανων και δυνατών ανθρώπων. Παλεύουμε για μία κοινωνία όπου οι άνθρωποι θα εναρμονιστούν με τη φύση τους, θρώσκοντας προς τα άνω και όχι προς τα κάτω, όπως κάνουν οι αντιφυσικοί του παρόντος. Φιλοσοφία ζωής και θανάτου που ορίζεται μέσω του πολέμου. Χωρίς πολέμους, ο κόσμος μας θα ήταν βαρετός και η ζωή ανιαρή. Για εμάς ο πόλεμος διεξάγεται για ιδανικά και όχι για πετρέλαια και επιχειρήσεις. Νίκη του πνεύματος έναντι της ύλης. Με τον ριζοσπαστικό εθνικισμό πατάει κανείς τον θάνατο!

 

 

000_0000_00001

 

 

3) Ποιοί είναι οι αντικειμενικοί σας σκοποί;

 

Με τον όρο ‘αντικειμενικός σκοπός’ ή ‘ΑΝΣΚ’, τουλάχιστον για όσους έχουν φορέσει το χακί του δοξασμένου και πολλάκις τιμημένου στα πεδία των μαχών Ελληνικού Στρατού, ορίζεται το πραγματικό επιδιωκόμενο αποτέλεσμα μίας στρατιωτικής επιχειρήσεως. Οι Ανένταχτοι Μαιάνδριοι Εθνικιστές επιχειρούμε ως στρατιωτικό σώμα. Βρισκόμαστε σε ετοιμότητα 24 ώρες το 24ωρο, καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, προκειμένου να ενεργήσουμε στο δικό μας πεδίο μάχης. Σε πολιτικό-στρατιωτικό-επιχειρησιακό επίπεδο, αντικειμενικός σκοπός είναι η κλιμάκωση της εντάσεως και η αναβάθμιση της δράσεώς μας. Μιλώντας σε φιλοσοφικό επίπεδο, αντικειμενικός σκοπός είναι η ζύμωση αγωνιστών και αγωνιστριών με το ιδεώδες του ριζοσπαστικού εθνικισμού/εθνικοσοσιαλισμού στο ρεαλιστικό πεδίο μάχης. Για εμάς δεν υφίστανται μάχες σε θεαματικό επίπεδο. Για εμάς υπάρχουν οι μάχες που δίνονται και αφήνουν κληρονομιά τους περγαμηνές θάρρους και αποφασιστικότητος. Μας αρκεί που δίνουμε το παράδειγμα και ανοίγουμε δρόμο στις νέες γενιές αγωνιστών. Στο ιδεατό επίπεδο, οραματιζόμαστε ένα αεικίνητο ριζοσπαστικό κίνημα ακέφαλης αντιστάσεως το οποίο θα μετατρέψει σε ερείπια το ελλαδικό κράτος του ραγιαδισμού και της υποταγής και θα μπορέσει να σταθεί επάξια στην ιστορία ως ένα κίνημα που τιμώρησε τους εχθρούς της πατρίδος μας. Ένα κίνημα όπου εμείς οι ίδιοι θα αποτελέσουμε παρελθόν, εφόσον θα έχουμε υπηρετήσει με τιμή και αυταπάρνηση τις ιδέες μας. Ως γνωστόν, ο Στρατός είναι ένας μηχανισμός ο οποίος καλεί διαρκώς νέες κλάσεις, προκειμένου να εκπαιδευτούν στα όπλα, έως ότου αυτές κληθούν εκ νέου να αποδείξουν εμπράκτως όσα εδιδάχθησαν στην εκπαίδευση.

 

4) Ποιές είναι για σένα οι σημαντικότερες δράσεις/παρεμβάσεις σας μέχρι σήμερα;

 

Εάν ανατρέξει κανείς στις πρώτες-πρώτες ανακοινώσεις μας, θα εντοπίσει πώς πίσω από τις γραμμές κρύβονται οι σημαντικές λεπτομέρειες που ορίζουν το σκεπτικό της οργανώσεώς μας. Θυμίζουμε πώς στις πρώτες δράσεις μας, αναλαμβάνοντας τη ευθύνη για κάποιες επιθέσεις μας, ο απόηχος αυτού ήταν ένα ‘κατηγορώ’ από τον ‘χώρο’, καθώς αισθάνθηκαν ότι τα πράγματα σοβάρεψαν απότομα και ο εθνικισμός δεν είναι ‘παιδική χαρά’ για να περνούν κάποιοι αργόσχολοι την ώρα τους. Όσα καταστήσαμε σαφή τότε μας ακολουθούν ως κατάρα. Είχαμε αναφερθεί πώς στο μέλλον θα κλιμακώσουμε την δράση μας έως εκεί που δεν μπορεί να υποθέσουν οι πολλοί. Παρακολουθώντας κανείς προσεκτικώς και με ψυχραιμία την πορεία της οργανώσεώς μας, έχοντας κριτική ματιά στα δρώμενα, θα διαπιστώσει πώς αποδειχθήκαμε συνεπείς σε όσα είχαμε πει. Η δράση μας είναι πολύμορφη και σκοπός μας είναι να διαδώσουμε αυτή την δυναμική αντίληψη. Οραματιζόμαστε ένα πρότυπο για τον ριζοσπάστη αγωνιστή, σύμφωνα με το οποίο οφείλει να είναι ικανός να αποδώσει σε κάθε επίπεδο. Δώσαμε προοπτική και ελπίδα στους εθνικιστές. Ότι δεν είναι μόνοι τους και η φρουρά του εθνικιστικού κινήματος είναι στις επάλξεις για να τιμωρήσει υβριστές και καιροσκόπους. Με την οργάνωσή μας κάναμε πράξη το ‘Ήρθε ο καιρός να φοβηθούν’. Και φοβήθηκαν, και φοβούνται και θα φοβηθούν πάρα πολύ στο μέλλον. Ο φόβος των εχθρών μας δεν αρκεί, ούτε είναι αφροδισιακό. Ο φόβος είναι μονάχα η τελευταία ελπίδα για να μετανοήσουν. Διαφορετικά, ο πήχης θα ανέβει πολύ ψηλά και τότε θα έχουν την απόλυτη ευθύνη και ‘ό,τι ήθελε προκύψει’.

 

Οι δράσεις της οργανώσεώς μας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Στις δράσεις που επιλέγουμε να καταστήσουμε γνωστές στο κοινό και σε αυτές για τις οποίες επιλέγουμε να μας ορίσουν σε πολιτικό επίπεδο. Επίσης υπάρχουν δράσεις για τις οποίες προλέγεται ότι θα πραγματοποιηθούν και πραγματοποιούνται και άλλες για τις οποίες προλέγεται και δεν πραγματοποιούνται. Ενθαρρυντικό στοιχείο στον αγώνα είναι οι λεγόμενες ορφανές δράσεις που αναζητούν την πατρότητά τους και προέρχονται από νέους αγωνιστές που βαδίζουν στον δρόμο που χαράξαμε. Τέτοιες δράσεις δεν αναγνωρίζονται επισήμως από την οργάνωσή μας, δεδομένου ότι πάγια τακτική μας και σφραγίδα της οργανώσεώς μας αποτελεί η τακτική της αναλήψεως πολιτικής ευθύνης για τις όποιες ενέργειες μας ‘βαρύνουν’. Οποιαδήποτε ορφανή ενέργεια, δεν προέρχεται από τους κόλπους της οργανώσεώς μας, πολύ περισσότερο δεν έχουμε γνώση αυτών. Παρά ταύτα, δεν θα τις αποκηρύξουμε. Ουδέποτε θα ακούσετε από εμάς δικαιολογίες νομιμοφροσύνης.

 

Δεν θα ξεχωρίσουμε τις δράσεις μας, διότι κάτι τέτοιο ισοδυναμεί με μία υποβάθμισή τους από μέρους μας και επομένως με μία υποβάθμιση ημών των ιδίων. Αν ήταν να τις βάλουμε όμως σε μία σειρά θα ήταν, το 2011 η επίθεση που κάναμε στο παρακρατικό κυριακάτικο σχολείο μεταναστών, το ίδιο έτος η καταστρεπτική εμπρηστική επίθεση που κάναμε στα γραφεία του Y.R.E. (Νεολαία ενάντια στον Ρατσισμό στην Ευρώπη) και στο Ξεκίνημα – Διεθνιστική Σοσιαλιστική Οργάνωση, ώστε να δείξουμε τους ενόχους στον  »χώρο» πίσω από την νταβατζιλίδικη εισβολή στην χώρα μας και απεργία πείνας των 300 λαθρομεταναστών το 2011 που σαν εκδρομούλα οι λαθρομετανάστες τότε από τον Πειραιά υποκινούμενοι από τους λακέδες που προαναφερθήκαμε έκαναν κατάληψη στην Νομική και αργότερα στο μέγαρο στην Υπατίας, ο τότε απολογισμός πλιάτσικο και καταστροφές σε αντίκες και άλλα πολλά, το 2012 τα αντίποινα που έκανε ό πυρήνας μας στην Πάτρα σε αντιφασίστες και κράτος μετά τον θάνατο του Θανάση Λαζανά από Αφγανούς »κακόμοιρους πρόσφυγες», το 2013 την επίθεση που είχαμε εξαπολύσει στο Μυρμήγκι στην κυψέλη μια οργάνωση που μάζευε τρόφιμα και ρούχα μόνο για λαθρομετανάστες και προς θεού ποτέ για Έλληνες. Το 2013 τα αντίποινα και τις επιθέσεις που κάναμε σε Αθήνα και Πάτρα μετά τον Θάνατο του Φουντούλη – Καπελώνη από αντιφασίστες υπανθρώπους και άλλες πολλές δράσεις που θα χρειαζόμασταν μήνες ολόκληρους να συζητάμε.

 

Πέρα και πάνω από τις δράσεις, αυτό που μετράει για εμάς είναι τα πρόσωπα που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, κινδύνευσαν, αψήφησαν οτιδήποτε για λογαριασμό της οργανώσεως, στερήθηκαν, καταδιώχθηκαν. Τα αινιγματικά βλέμματα και οι υποψιασμένες μειοψηφίες διαγράφονται με ανεξίτηλο μελάνι στον πολύγραφο του νου μας. Αυτή την εικόνα θα κρατήσουμε από τον αγώνα μας. Την ιστορία που έγραψε και γράφει μία χούφτα ειλικρινών ανθρώπων που δεν λογάριασαν και δεν λογαριάζουν οτιδήποτε μπροστά στην επίτευξη του σκοπού τους. Οι στιγμές είναι αυτές που χαράζονται για πάντα στην ατομική και συλλογική μνήμη μας. Στιγμές αγώνος δίχως συμβιβασμό. Δίχως έγνοια για το αύριο, ζώντας επικινδύνως την κάθε στιγμή.

 

 

76767

 

 

5) Πως σκοπεύετε να κινηθείτε στο μέλλον;

 

Θα αποτελέσει πλεονασμό να αναφερθούμε στα όποια σχέδια έχουμε ως οργάνωση της ακέφαλης αντιστάσεως. Δεν ανήκουμε στην κατηγορία των ατόμων ή των συνόλων που μοιράζουν δεξιά και αριστερά κούφιες υποσχέσεις και δημιουργούν φρούδες ελπίδες. Συνεπώς, όπως αντιλαμβάνεστε, δεν μπορεί να απαντηθεί το ερώτημά σας με τον τρόπο που ενδεχομένως αναμένετε. Ωστόσο, η οργάνωσή μας, κατά πώς έχουμε αποδείξει ως ένα αδιάσπαστο σύνολο, έχει επιδείξει πρωτοφανής συνέπεια λόγου και πράξεως. Μία οργάνωση στερείται δυναμικής απόταν τα σχέδιά της γίνονται αντιληπτά από τον εχθρό. Ειδικότερα δε, παύει να θεωρείται επικίνδυνη, καθότι ο εχθρός μπορεί να προβλέψει τις επόμενες κινήσεις της. Για τον λόγο αυτό, το μοναδικό πράγμα το οποίο μπορούμε να εγγυηθούμε είναι η συνέχιση της δραστηριότητός μας με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα. Οι ‘αλεξιπτωτιστές’ που κατακλύζουν τον ‘χώρο’ προκαλούν ζημία στο κίνημα επί του συνόλου, διασπείρουν απογοήτευση προς κάθε κατεύθυνση. Το μάταιον του αγώνος δεν αποτελεί στοιχείο που να μας καθορίζει ως άτομα και ως σύνολο. Για εμάς δεν υπάρχουν χαμένοι ή εσφαλμένοι αγώνες, αλλά αγώνες που έγιναν και αγώνες που δεν έγιναν. Με απόλυτη βεβαιότητα, επιθυμία μας είναι να ανήκουμε σε εκείνους που έδωσαν αγώνες και θα κριθούν από τις επόμενες γενιές. Απώτερος στόχος μας είναι να αποτελέσουμε μονάχα σταγόνα από την επερχόμενη εθνικιστική καταιγίδα. Τιμιότερο όλων να διαβεβαιώσουμε τους συντρόφους και τις συντρόφισσες που αγκαλιάζουν τον αγώνα μας για την συνέχιση του αγώνος. Η διάρκεια της οργανώσεώς μας αποτελεί μία τρανή απόδειξη πώς όταν υπάρχει η θέληση και η πίστη πολλά μπορούν να γίνουν, ακόμα και αν τα διαθέσιμα μέσα είναι πενιχρά σε σχέση με αυτά που έχει στη διάθεσή του ο εχθρός. Η ΕΟΚΑ αποτελεί τρανό παράδειγμα πώς όταν οι γενναίοι θέλουν, τότε μπορούν.

 

6) Ποιά είναι η άποψη σου για τον αυτόνομο εθνικιστικό χώρο;

 

Καταρχήν οφείλουμε να προσδιορίσουμε τί ονομάζεται ‘αυτόνομος εθνικιστικός χώρος’ και τί όχι. Για να προσδιορίσουμε επιτυχώς τί ορίζουμε με βάση τον όρο ‘αυτονομία’, οφείλουμε να γνωρίσουμε σε βάθος το εννοιολογικό υπόβαθρο αυτής. ‘Αυτόνομος Εθνικοσοσιαλισμός’ δεν υπάρχει, τουλάχιστον ως πολιτικό σύστημα ή υπαρκτή ιδεολογία. Δεν απατώμεθα ότι η πλειοψηφία των εθνικιστών/εθνικοσοσιαλιστών, αγνοεί εμμονικώς και συμπλεγματικώς την πολιτική σκέψη του Ιταλού Αντόνιο Νέγκρι, ο οποίος θεωρείται ο εγκέφαλος του σύγχρονου αντάρτικου πόλεων της άκρας αριστεράς στην Ευρώπη ή την σκέψη του θεωρητικού της πολιτικής αυτονομίας Κορνήλιου Καστοριάδη. Στην έννοια ‘αυτονομία’ εμπεριέχονται άλλοι όροι, όπως ‘Σοσιαλισμός-Κοινωνισμός’, ‘Οικονομισμός’, ‘Καπιταλισμός’. Πόσοι είναι αυτοί που γνωρίζουν το ιδεολογικό υπόβαθρο της ιστορικής μεταβάσεως στην γειτονική Ιταλία από τον ιταλικό εργατισμό στον ‘αυτόνομο μαρξισμό’; Αναφερόμαστε στον ‘αυτόνομο μαρξισμό’ για να γίνει κατανοητή η ποιοτική διαφορά της θεάσεως και κοσμοαντιλήψεως μεταξύ μαρξισμού και εθνικισμού σε συνδυασμό με την αυτόνομη οπτική. Το κοινό έδαφός τους είναι μονάχα η ‘αυτονομία’. Συνεπώς, έκαστος αυτοπροσδιορίζεται ‘αυτόνομος εθνικιστής’ οφείλει να απαντήσει πρωτίστως σε πλείστα ερωτήματα σε σχέση με έννοιες, όπως ‘Σοσιαλισμός-Κοινωνισμός’, ‘Παιδεία-Κουλτούρα’, ‘Καπιταλισμός-Αντικαπιταλισμός’, ‘Ελευθερία’ και πολλά άλλα.

 

‘Αυτόνομος Εθνικιστής’ δεν λογίζεται οιοσδήποτε/οιαδήποτε δεν ανήκει σε κάποια δομημένη οργάνωση με καταστατικό και ατομικό δελτίο μέλους. Δεν είναι ποτέ δυνατόν ‘αυτόνομος εθνικιστής’ να καταχραστεί τον όρο ‘αυτονομία’ προκειμένου να κάνει πολιτική σπέκουλα ή για να εξυπηρετήσει το ιδιοτελές συμφέρον του. Στον ελλαδικό χώρο, για να πούμε τα πράγματα ως έχουν, η έννοια ‘αυτονομία’ δεν αποτελεί ώριμο φρούτο ή αποτέλεσε μία κινηματική αναγκαιότητα εξαιτίας ιδεολογικών ζυμώσεων. Κατά κύριο λόγο, αναφερόμαστε στην πλειονότητα όσων έχουν βρει βολική την ταμπέλα ‘αυτονομία’ για να κρύψουν και να κρυφτούν οι ίδιοι πίσω από το δάκτυλό τους και να αποφύγουν την ατομική ή συλλογική ευθύνη να πράξουν τα δέοντα. Η ‘Χρυσή Αυγή’, εξαιτίας διασπάσεων και διάφορων ανακατατάξεων στο εσωτερικό της, αποτέλεσε την κύρια δεξαμενή για πολλούς, ώστε να αντλήσουν από τις τάξεις της το έμψυχο δυναμικό τους, προκειμένου να στελεχώσουν βραχύβιες και εν πολλοίς ανώριμες ιδεολογικώς ομάδες που δεν είχαν σημαντικό έργο να παρουσιάσουν ή επέτυχαν συνέχεια στο χρόνο. Συνεπώς, μοναδικοί οφελημένοι από την ανωριμότητα και την παροδικότητα του φαινομένου ‘αυτόνομος εθνικισμός’ υπήρξε μονάχα η ‘Χρυσή Αυγή’, από και προς τις τάξεις της οποίας πισωγυρίζουν διαρκώς απογοητευμένοι και αποπροσανατολισμένοι. Μην τρέφετε αυταπάτες όταν η κινηματική οπτική αρχίζει και τελειώνει στο δίπολο ‘Χρυσή Αυγή’ και ‘αντι-Χρυσή Αυγή’. Ο ‘αυτόνομος εθνικισμός’ πηγαίνει πολύ παραπέρα από αυτό το δίπολο.

 

Είναι κατά πολύ απογοητευτικό, αξιόλογοι αγωνιστές και ιδεολόγοι, εγκαταλείποντας τη ‘Χρυσή Αυγή’ να μην συνεχίσουν τον όποιον αγώνα εξαιτίας προσωπικών διενέξεων με στελέχη της. Είναι επίσης πολύ απογοητευτικό να βλέπει κανείς αξιόλογους αγωνιστές και ιδεολόγους να έχουν κάνει σημαία τους την εναντίωση στη ‘Χρυσή Αυγή’. Διερωτώμεθα: Η ‘Χρυσή Αυγή’ είναι το κέντρο του κόσμου; Όχι. Να εξατομικεύσει και να απομονώνει κανείς την οπτική του σε σχέση με ένα εσφαλμένο δεδομένο αποτελεί τουλάχιστον ηλιθιότητα ή αδυναμία. Καλώς ή κακώς, η ‘Χρυσή Αυγή’ έχει γράψει την ιστορία της και θα κριθεί στον χρόνο που πρέπει από όλους, εχθρούς και φίλους με ή χωρίς εισαγωγικά. Το ερώτημα που οφείλουν να θέσει κάθε ένας ξεχωριστά στον εαυτό τους εκ των ‘αυτόνομων εθνικιστών’ είναι ‘προς τα που βαδίζει κανείς όντας αυτόνομος εθνικιστής’. Πρόκειται για μεταβατικό στάδιο έως ότου ανταποκριθεί στην καλύτερη πρόταση, σύμφωνα με τους κανόνες ζήτησης και προσφοράς που διέπουν το εμπόριο; Πρόκειται για στάση ζωής και αγώνος; Πρόκειται για κάποιο κόλπο που θα εξυπηρετήσει πολλούς και διάφορους ένθεν κακείθεν;  Να μας το απαντήσει κάποιος εν ευθέτω χρόνω για να καταλάβουμε και εμείς οι ‘αφελείς’ τι συμβαίνει επιτέλους.

 

Η ‘αυτονομία’ αποτελεί συνειδητή πολιτική στάση ζωής και αγώνος. Δεν συνάδει με το ήθος των πολιτικών στρατιωτών (ο όρος καλώς ή κακώς ‘φοριέται πολύ’ τα τελευταία χρόνια), να κάνουν πολιτικό σουλάτσο μεταξύ Ρηγίλλης, Χαριλάου Τρικούπη, Λ. Ηρακλείου, Καλλιρόης και Λ. Μεσογείων. Δεν νοείται ‘αυτονομία’ απόταν κανείς έχει δεχθεί απολαβές από όσους καταγγέλλει, επειδή την έλλειψη ήθους και αξιοπρέπειας τα αιτιολογεί στον εαυτό του ή σε ελάχιστους ηλίθιους και πανηλίθιους με το μότο ‘ο σκοπός αγιάζει τα μέσα’. Για εμάς είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι η ‘αυτονομία’ αποτελεί την εξωτερική έκφραση της δυναμικής ενός κινήματος που έχει πετύχει πολλά και όχι κάποια εσωτερική έκφραση ενός ατομικισμού και εγωισμού ή φοβικής συμπεριφοράς προς τον ‘άγνωστο’. Η ‘αυτονομία’ δεν ορίζεται από την οικειοποίηση εξωχώριων προτύπων με μιμητικό κακέκτυπο τρόπο στο επίπεδο του επίκτητου ‘κόψε-ράψε’ στα μέτρα του ελληνικού κινήματος. Η ‘αυτονομία’ θα οριστεί βάσει της ιδιαίτερης φύσεως των Ελλήνων, βάσει των ευρύτερων συνθηκών που επικρατούν και έχοντας στραμμένο το βλέμμα μας στην ιστορική εμπειρία που πηγάζει από τους εθνικούς και κοινωνικούς αγώνες του λαού μας. Εμείς παλεύουμε μονάχα για τους Έλληνες, την κορωνίδα της Λευκής Φυλής. Δεν παλεύουμε για τους νεοέλληνες, αν για παράδειγμα θα έχουν να φάνε μακαρόνια και πατάτες. Παλεύουμε για την δόξα των Ελλήνων στο διηνεκές του χρόνου. Στην Ελλάδα, οι Έλληνες είναι αυτοί που θα κάνουν κουμάντο στη γη τους, την γη των Θεών τους. Αν οι υπόλοιποι Λευκοί της Ευρώπης ή στον υπόλοιπο κόσμο πράξουν παράλληλα το δικό τους χρέος απέναντι στα Έθνη τους, επί του συνόλου ως Λευκή Φυλή θα θριαμβεύσουμε.

 

‘Αυτονομία’ σημαίνει ταυτότητα. Δεν μπορεί κανείς να επικαλείται μία ταυτότητα απόταν χρησιμοποιεί σύμβολα, ορολογία, ρητορική, αισθητικά γνωρίσματα, τα οποία δεν ανήκουν στην ιδιοσυγκρασία των Ελλήνων. Είναι καταδικασμένα να γίνουν μία ακόμα μόδα και τίποτα παραπάνω. ‘Αυτονομία’ σημαίνει ποιοτική διαφορά με το υπάρχον που αν μη τι άλλο καταδυναστεύει το άτομο και την ομάδα στην οποία ανήκει ιδία βουλήσει και έχει το ελεύθερο να δράσει ή να αποχωρήσει. ‘Αυτονομία’ δεν είναι να κοιτάξει κανείς το δέντρο και να χάσει το δάσος. Τα μαύρα μπλουζάκια που υιοθέτησε η ‘Χρυσή Αυγή’ φορέθηκαν πολύ, έγιναν εκτονωτική μόδα για κάθε απογοητευμένο ψηφοφόρο που έχασε την καβάντζα για το δημόσιο ή συμπλεγματικό τύπο που αναζητούσε μία εκτόνωση, ωστόσο ευτελίστηκαν με την πάροδο του χρόνου, έγιναν σήμα κατατεθέν που λειτούργησαν αφαιρετικώς για το πολιτικό περιεχόμενο που τους είχε δοθεί αρχικώς. Σκέψη χωρίς δράση και δράση χωρίς σκέψη είναι σπίτι χωρίς παράθυρα. Να φορέσει κανείς μία μάσκα του ‘Guy Fawkes’ ή να ντύνεται σαν ‘nipster’ (ο όρος για τους ‘nazi hipster’) δεν τον κάνει αυτομάτως ‘αυτόνομο εθνικιστή’. Αντιθέτως προς το επιθυμητό αποτέλεσμα, μπορεί να τον καταστήσει ‘cartoon’. Η απόκρυψη είναι αναγκαιότητα και όχι μόδα.

 

dd

 

7) Βλέπουμε συχνά σχόλια αναρχικών στο ‘Indymedia Athens’ και αλλού, οι οποίοι σας ταυτίζουν με διάφορες αυτόνομες εθνικιστικές ομάδες. Ποιά είναι η αλήθεια;

 

Η απάντησή μας θα είναι ξεκάθαρη και θα πονέσει πολλούς. Το ‘Indymedia Athens’ αποτελεί ένα μέσο χαφιεδισμού που έχει καταπέσει τα τελευταία χρόνια στη συνείδηση των αντιεξουσιαστών. Οι ειλικρινείς αγωνιστές του ‘χώρου’ τους, όσο και εάν παραμένουν στον όποιον βαθμό πολιτικοί και ιδεολογικοί αντίπαλοί μας (καθότι δεν τους θεωρούμε αντάξιους για να είναι αντίπαλοί μας), έχουν κοινό μυστικό ότι η διαχειριστική ομάδα του μέσου είναι μία κοινή συμμορία που δεν λογοδοτεί σε κανέναν, δεν αποκαλύπτει τις αποφάσεις της και ούτε λίγο-ούτε πολύ αυτό αρμόζει σε μπολσεβίκους που έχουν στήσει μία διαδικτυακή δικτατορία για το υποπρολεταριάτο στο οποίο απευθύνονται. Έχει καταγγελθεί ότι η γραμμή της διαχειριστικής ομάδος του μέσου ‘ακροαριστερίζει’, παρά ‘αναρχίζει’ όπως κάποτε και αυτό αρκεί για να υποψιάσει τον καθέναν και την καθεμία περί των προθέσεων της διαχειριστικής ομάδος του.

 

Η δική μας άποψη είναι η εξής: Δεν υπάρχει άλλο τόσο διαδεδομένο μέσο από το εν λόγω, ώστε η κρατική ασφάλεια, με πρακτικές που θυμίζουν ένδοξες ημέρες της Οχράνα, να αποσπάσει πληροφορίες για τις κινήσεις των ‘ακραίων’ και να χαρτογραφήσει ομάδες και συμπεριφορές. Μην ξεχνούμε, στην Ελλάδα ζούμε, στην Ελλάδα της γραφειοκρατίας, της ρεμούλας και της ρουφιανιάς. Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι προκηρύξεις των ημεδαπών και αλλοδαπών τρομοκρατών δημοσιεύονται στο εν λόγω μέσο. Η ΕΛ.ΑΣ περιμένει με το ρολόι στο χέρι να δημοσιευτούν οι ασυνάρτητες προκηρύξεις των τρομοκρατών για να δώσουν συνέντευξη τύπου στους δημοσιογράφους φίλους τους. Το ‘Indymedia Athens’ είναι ο επίσημος δίαυλος επικοινωνίας του κράτους με τους παρακρατικούς. Συνιστούμε στους συντρόφους και τις συντρόφισσες να φτύσουν το εν λόγω μέσο. Πάρα πολλά από τα νήματα που παρατίθενται εντός αυτού έχουν συντάκτες τους άνδρες και γυναίκες που υπηρετούν στην κρατική ασφάλεια και δημοσιογράφους που συλλέγουν πληροφορίες μέσω αυτών. Η ρουφιανιά αντιμετωπίζεται με μαγκιά και όχι με ρουφιανιά. Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Δυστυχώς, το μέσο αναδείχτηκε από τους εξ ακροδεξιών ολετήρες του εθνικισμού, ως ‘νόμιμο’. Η ανάδειξή του οφείλεται στην κλάψα της ακροδεξιάς, η οποία δια των ‘πεφωτισμένων δειλών’ της, του απέδωσε εγκυρότητα. Αναλογισθείτε μόνον ότι διάφορες εφημερίδες και άλλα έντυπα της ακροδεξιάς εθνικοφροσύνης παρέθεταν ως άλλοι αναμεταδότες τί γράφονταν και τί όχι στον παρακρατικό αυτό βόθρο. Αποτελεί πικρή αλήθεια, ότι το εν λόγω μέσο χρωστάει την διάδοσή του στην ‘αντίπερα όχθη’. Σύμπτωση ή απλώς επακόλουθο της άτυπης ομολογίας ενοχής για την συνεργασία των εχθρών πίσω από τις μάσκες που φορούν για να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις;

 

Οι συγκεχυμένες αναφορές στην οργάνωσή μας αποσκοπούν στην παράθεση χρήσιμων πληροφοριών στην κρατική ασφάλεια και εν συνεχεία στους δημοσιογράφους συνεργάτες τους. Έχουμε συλλέξει πολύτιμα στοιχεία που θα δημοσιοποιήσουμε κάποια στιγμή για να αποδείξουμε το βάσιμο του ισχυρισμού μας. Η κρατική ασφάλεια παρακολουθεί πολύ σοβαρότερα, από όσο πολλοί αδαείς νομίζουν, τις δραστηριότητές μας. Όσοι τυχόν αμφιβάλλουν, τους καλούμε απλώς να διερωτηθούν για ποιόν λόγο, πολλοί σεσημασμένοι ‘ακροαριστεροί και αντιεξουσιαστές’ αναφέρουν το όνομα της οργανώσεώς μας με παραλλαγές που δεν υφίστανται και έχει καταντήσει κωμικό. 10 χρόνια δράσεων, ακόμα δεν έμαθαν το όνομα της οργανώσεώς μας; Να το μάθουν μια και καλή »φίλοι και »εχθροί» οι ριζοσπάστες εθνικιστές/εθνικοσοσιαλιστές που συνεργάζονται και είναι αίμα από το αίμα μας, σάρκα από την σάρκα μας είναι οι εξής: Combat 18 Hellas, Αυτόνομοι Πειραιά, (όπου πριν ένα μήνα περίπου Αυτόνομοι Πειραιά και C18 Hellas επιτέθηκαν στο αντιφασιστικό στέκι Pasamontana στον Κορυδαλλό), οι Inferno N/S από την Ναύπακτο όπου έχουν εξαφανίσει τους πανηλίθιους αντιφασίστες από την πόλη, η εθνικοσοσιαλιστική οργάνωση Ολική Αντίσταση και οι σύντρόφοι/ισσες από την Ξάνθη.

 

combat-ellas

 

 

8) Ποια η γνώμη σου για την Χρυσή Αυγή και ποιό θεωρείς είναι το πολιτικό της μέλλον;

 

Η Χρυσή Αυγή ήταν μία εθνικοσοσιαλιστική οργάνωση που διατηρούσε πολιτικά γραφεία σε διάφορες πόλεις της Ελλάδος ήδη από τις αρχές της δεκαετίας 1980. Από τις αρχές της δεκαετίας 1990 και έπειτα, η πολιτική ηγεσία της εκμεταλλεύτηκε με έξυπνο τρόπο κάποια φλέγοντα πολιτικά ζητήματα εθνικής και κοινωνικής σημασίας και κατέστη γνωστότερη στην κοινωνία, ασχέτως της τρομακτικής εικόνας που δημιουργήθηκε για αυτήν από τα μέσα. Ως οργάνωση δεν υποστηρίζουμε το μότο ‘η αρνητική διαφήμιση είναι διαφήμιση’. Από την δεκαετία 2000 έως και σήμερα, θεωρούμε πώς το τρένο με προορισμό την Βουλή είχε μπει στις ράγες. Η ‘Χρυσή Αυγή’ δεν βαρύνεται τόσο για όσα έκανε, αλλά για όσα δεν έκανε, στον ίδιο βαθμό με τους διάφορους επικριτές της. Ωστόσο, θα αναφερθούμε στο κοντινό μας παρόν, παρά στο μέλλον, καθότι δυνατότητες προβλέψεως του μέλλοντος δεν έχουμε. Θα απαντήσουμε διαφορετικά από αυτό που αναμένετε από εμάς.

 

Στην περίπτωση του ‘Indymedia Athens’ βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μία σπάνια εκδήλωση ψυχανωμαλίας. Οι ακροδεξιοί εθνικόφρονες το ανέδειξαν σε κριτή και δικαστή των πάντων, αντί αυτών που θα περιμέναμε. Στην περίπτωση ‘Χρυσή Αυγή’ συνέβη το ίδιο πράγμα από την αντίστροφη. Οι ακροαριστεροί διεθνιστές την ανέδειξαν σε αυτό για το οποίο στο σήμερα προσπαθούν να την χαρακτηρίσουν ‘εγκληματική οργάνωση’. Την ανέδειξαν στον ρόλο του μπαμπούλα της κοινωνίας που δεν έχει παρά ένα ιδεολογικό χρώμα και άρωμα. Των νεοναζί κρετίνων βρυκολάκων που μεθοκοπούν με το αίμα των αντιπάλων τους, όποιοι και εάν είναι αυτοί, προσωπικοί ή κατά φαντασίαν. Το ίδιο επαναλαμβάνεται σε ένα ανώτερο πολιτικό επίπεδο από αυτό της πεζοδρομιακής αντιπαραθέσεως στο οποίο είχαν καταπέσει ο εθνικοσοσιαλιστικός λόγος και πράξη επί πολλά συναπτά έτη. Πολλές φορές έχουμε ακούσει επιφανείς ινστρούχτορες της αριστεράς να επικαλούνται παραληρηματικά τον κίνδυνο του νεοναζισμού, ενώ είναι οι πρώτοι που τον επιζητούν, διότι δίχως αυτόν στερούνται πολιτικών αρθρώσεων. Η ‘Χρυσή Αυγή’, εξ όσων γνωρίζουμε, επέλεξε τον δρόμο της πολιτικής εσωστρέφειας για αρκετά χρόνια για λόγους που γνωρίζουν η ηγεσία και τα στελέχη της. Ουδέποτε υπήρξαμε κομμάτι της, ατομικά και συλλογικά, ούτε θα υπάρξουμε. Η περίπτωση του ‘Indymedia Athens’ που αναφέραμε λίγο παραπάνω είναι δεικτική της ηττοπάθειας που χαρακτηρίζει τον ‘χώρο’. Όσον αφορά την πλειοψηφία του ‘χώρου’, σκέφτονται με τρόπο χειρότερο από όσους δήθεν αποστρέφονται. Σκέφτονται χειρότερα και από Ιεχωβάδες. Αισθάνονται ότι θα δικαιωθούν ως θύματα σε αυτό τον κόσμο. Όπως ακριβώς οι Εβραίοι μπολσεβίκοι που εισπράττουν τα οφέλη της καταστροφής ενός λαού. Εάν δεν είχαν φροντίσει να πεινάσει ο ρωσικός λαός, θα είχε ποτέ υπάρξει Οχτωβριανή Επανάσταση; Εάν δεν είχαν φροντίσει να πεινάσει ο ελληνικός λαός, θα είχε ποτέ ανέλθει στην εξουσία ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α; Ολοσδιόλου αντίθετα, εμείς δεν αναζητούμε δικαίωση σε αυτό τον κόσμο, καθότι αποτελεί συστατικό στοιχείο της εβραϊκής οντολογίας, αλλά πράττουμε το χρέος μας ως Έλληνες ανεξαρτήτως των συνεπειών των πράξεών μας.

 

Σήμερα η ‘Χρυσή Αυγή’ είναι ένα κοινοβουλευτικό κόμμα μέσω του οποίου εξελέγησαν εκπρόσωποι του ελληνικού λαού. Εμείς δεν θα κρίνουμε ποιοί και γιατί ψήφισαν το εν λόγω κόμμα. Εις ό,τι μας αφορά, αρνούμαστε την Δημοκρατία ως αντιπροσώπευση και ως νόμιμο πολίτευμα βάσει του οποίου νομιμοποιείται η εκδούλευση των Ελλήνων και των Ελληνίδων. Βρισκόμαστε σε αδιάκοπο πόλεμο με την Δημοκρατία και όσους την αποτελούν. Όσοι εμπιστεύτηκαν την ‘Χρυσή Αυγή’ με την ψήφο τους, καθώς αυτή πράξη αποτελεί ‘ανάθεση’, πρέπει να επιλέξουν ανάμεσα στον καταλογισμό ευθυνών στον εαυτό τους εάν αισθανθούν ότι το εν λόγω κόμμα τους απογοήτευσε ή να ζητήσουν τον λόγο για οτιδήποτε από την ηγεσία και τα στελέχη του. Το μέλλον της πατρίδος μας κρίνεται από την τοποθέτηση στο ερώτημα ‘Πατρίδα ή Δημοκρατία;’ και όχι στο πολιτικό μέλλον του οποιουδήποτε κόμματος του μηχανισμού που αρνούμαστε να υπηρετήσουμε. Το πολιτικό μέλλον της Ελλάδος είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τους σκοπούς των ριζοσπαστών εθνικιστών/εθνικοσοσιαλιστών στον ελλαδικό χώρο και όχι με το ιδιαίτερο μέλλον οποιουδήποτε κόμματος. Η Ελλάς υπεράνω όλων.

 

laikiexegersi

 

 

9) Τι έχεις να πεις στους επικριτές σας;

 

Ο λαός μας συνηθίζει να λέει ‘όσα εν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια’. Ο Δανός φιλόσοφος Σαίρεν Κίρκεγκωρ έγραψε ότι ‘Ο φθόνος είναι συντετριμμένος θαυμασμός’. Ο αρχαίος Αντισθένης σημείωσε ‘Να προσέχεις αυτά που λένε οι εχθροί σου. Είναι οι πρώτοι που θα επισημάνουν τα λάθη σου’. Ο Μακεδόνας Αντίγονος Β’ μας άφησε το ‘Θεέ μου προφύλαξέ με από τους φίλους μου, τους εχθρούς μου τους αναλαμβάνω εγώ’. Ο Λένιν μας υπενθυμίζει ό,τι διδάσκεται στον Βουδισμό, δηλαδή ‘Είναι παλιά αλήθεια ότι, στην πολιτική, συχνά πρέπει να διδαχθείς απ’ τον εχθρό’. Στον Βουδισμό, ο εχθρός είναι πολύτιμος, διότι είναι αυτός που αποδεικνύεται μεγάλος δάσκαλος. Πολλοί λένε ότι η αξία σου συναρτάται των εχθρών που έχεις. Η οργάνωσή μας έχει πολλούς εχθρούς και αυτό το γνωρίζουμε. Εμείς δεν θεωρούμε ότι έχουμε ισάξιους εχθρούς και αυτό μας λυπεί. Γνωρίζουμε την δύναμή τους. Αυτοί πάλι δεν γνωρίζουν την δική μας και αυτό είναι κάτι που εάν διέθεταν στοιχειώδης νοημοσύνη, θα όφειλαν να το έχουν λάβει υπ’ όψιν τους. Να υποτιμάς τον εχθρό σου, αποδεικνύεται θανάσιμο σφάλμα. Βάσει των ανωτέρω και άλλων τόσων που μπορούμε να παραθέσουμε είναι προφανές ότι διατηρούμε ατόφια την αίσθηση περί της σημασίας των επικριτών μας. Τους συνιστούμε την διεξοδική μελέτη του έργου του Έλληνα κοινωνιολόγου Ευάγγελου Λεμπέση ‘Η τεράστια κοινωνική σημασία των βλακών στο σύγχρονο βίο’. Δεν θέλουμε να παύσουν να υπάρχουν. Να ζήσουν χίλια χρόνια.

 

10) Το μήνυμά σου προς τους εθνικιστές!

 

Το μήνυμά μας προς τους εθνικιστές, ενταγμένους και μη, ανένταχτους και αυτόνομους, ριζοσπάστες εθνικιστές και εθνικοσοσιαλιστές, είναι ένα μήνυμα αγώνος, μία χειρονομία αλληλεγγύης προς τους αληθώς αγωνιζόμενους υπέρ της πατρίδος ανθρώπους. Για εμάς, κάθε αγωνιστής έχει την αξία του και ο ρόλος της οργανώσεώς μας δεν είναι να πουλήσει νταβατζιλίκι. Δεν πουλάμε εκδούλευση. Καθείς είναι ελεύθερος να αγωνιστεί με τον τρόπο που επιθυμεί και δεν θα λογοδοτήσει σε κανέναν. Αυτό, εξάλλου, επιδιώκουμε. Το χτίσιμο ενός κινήματος αγωνιστών, οι πρωτοβουλίες των οποίων θα ανοίγουν νέες προοπτικές για το κίνημα επί του συνόλου. Δεν είμαστε κεντρική οργάνωση σε ένα δομημένο σύστημα όπου ο έλεγχος των δραστηριοτήτων του καθενός αποτελεί τον στόχο μας. Είμαστε οργάνωση της πρωτοπορίας του ριζοσπαστικού αγώνος και έχουμε χαράξει έναν δρόμο, πάνω στον οποίο μπορούν να πατήσουν όσοι έχουν το σθένος και να γράψουν την δική τους σελίδα ιστορίας. Εμείς δεν θαυμάζουμε άλλες οργανώσεις ή νοοτροπίες. Για εμάς η προσωπικότητα είναι αυτή που καθορίζει τον αγώνα και με την σειρά του ο αγώνας είναι αντανάκλαση της προσωπικότητος του καθενός. Είμαστε αλληλέγγυοι σε κάθε ανιδιοτελή αγωνιστή που δίνει την μάχη του με τις όποιες δυνάμεις, μικρές ή μεγάλες. Αισθανόμαστε δέος για τους αγωνιστές που προθυμοποιούνται να κάνουν την προσωπική θυσία τους στον βωμό του αγώνος. Αισθανόμαστε θαυμασμό για όσους το έκαναν στο παρελθόν και για όσους θα το κάνουν στο μέλλον. Όνειδος οι χαρτογιακάδες που κατακλύζουν ως κακεκτυπικές φιγούρες έναν ‘χώρο’ και βέβηλοι μίας ιδεολογίας για την οποία το κύριο όπλο μετά το πνεύμα είναι το ατσάλινο κορμί που θα λαβωθεί στη μάχη. Αντ’ αυτού, ο ‘χώρος’ έχει γεμίσει από άτομα που κοινώς ονομάζονται ‘σαπιοκοιλιές’. Είναι ο καιρός να απαλλαχθούμε από αυτούς και να ανασυστήσουμε το κίνημα της πυρφόρου ιδέας που κερδίζει έδαφος στην συνείδηση των Ελλήνων. Έρρωσθε και ευδαιμονείτε διά του αγώνος και μόνον!

 

_flytheflag

 

Σαν συμπλήρωμα στην συνέντευξη, παραθέτουμε την τελευταία μπροσούρα των Α.Μ.Ε. η οποία αποτελεί μια μοναδική κατάθεση ψυχής, για όσους θέλουν να καταλάβουν καλύτερα την φιλοσοφία τους: https://www.scribd.com/document/328632461/ΚΥΝΗΓΗΣΕ-ΜΕ-ΑΝ-ΜΠΟΡΕΙΣ-Ανένταχτοι-Μαιάνδριοι-Εθνικιστές#from_embed