100 Διαφορές μεταξύ Μαύρων και Λευκών (Μέρος 1ο)

«Εάν τα κτίριά, οι αυτοκινητόδρομοι και οι σιδηρόδρομοι μας έμελλε να καταστραφούν, θα μπορούσαμε εύκολα να τους ανοικοδομήσουμε. Εάν οι πόλεις μας έμελλε να καταστραφούν, από τα ίδια τους τα ερείπια θα ανοικοδομούσαμε νέες ακόμα μεγαλύτερες. Ακόμα και αν οι ένοπλες δυνάμεις μας έμελλε να συνθλιβούν, θα μπορούσαμε να γεννήσουμε γιούς για να πάρουν πίσω την χαμένη μας δόξα. Εάν, όμως, το Άίμα της Λευκής μας Φυλής νοθευτεί με το Αίμα της Αφρικής, τότε το σημερινό μεγαλείο των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής θα καταστραφεί για πάντα και κάθε ελπίδα για τον πολιτισμό θα είναι τόσο αδύνατη, όσο αδύνατη θα είναι και η αποκατάσταση του αίματος του Λευκού ανθρώπου». (Γερουσιαστής Theodore G. Bilbo, του Μισισιπή, 1947)

 

Στις γραμμές αυτού του άρθρου θα βρείτε 100 Δεδομένα, τα περισσότερα εκ των οποίων μπορούν εύκολα να εξακριβωθούν σε οποιαδήποτε εγκυκλοπαίδεια, επιστημονικό εγχειρίδιο, κείμενο ψυχολογίας ή άλλο σχετικό με το αντικείμενο σύγγραμμα από αυτά που βρίσκονται σε οποιαδήποτε δημόσια βιβλιοθήκη.

 

ΤΟ ΨΕΜΑ

Έξυπνα κρυμμένο μέσα σε αυτά τα εκατό δεδομένα, για πρόσθετο κίνητρο να διαβάσετε με προσοχή, βρίσκεται ένα ψεύτικο. Δεν πρόκειται για στατιστικό σφάλμα ή γραμματικό λάθος, αλλά για έναν αδίστακτο ισχυρισμό, τόσο παράλογο, ώστε να ηχήσει στον αναγνώστη ως προσβολή της νοημοσύνης του, κι όμως τόσο θανατηφόρο που εάν μείνει αναπάντητο και παγιωθεί τότε το τελικό του κόστος θα είναι ανυπολόγιστο. Δηλώνω ειλικρινά ότι κίνητρο μου δεν είναι το μίσος ή η προσβολή, αλλά η βαθύτατη αγάπη μου για την ανθρωπότητα και η αληθινή ανησυχία μου για τις μελλοντικές γενιές. Σκοπός μου δεν είναι να εξαπατήσω, αλλά να διαφωτίσω και ελπίζω ότι αυτή η εργασία θα σας βοηθήσει να σκεφτείτε και να επανεξετάσετε τις απόψεις σας για το ζήτημα της Φυλής (και της επιμειξίας). Δρ. Roger Roots P.h.d.

 

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #1: Η Λευκή φυλή έχει διασχίσει θάλασσες, έχει δαμάσει ποτάμια, έχει σμιλέψει βουνά, έχει εξημερώσει ερήμους και αποικίσει τα πιο άγονα παγωμένα μέρη της γης. Είναι υπεύθυνη για την εφεύρεση του τυπογραφείου, του τσιμέντου, της χρήσης του ηλεκτρισμού, των πτήσεων, των πυραύλων, της αστρονομίας, του τηλεσκοπίου, του διαστημικού ταξιδιού, των πυροβόλων όπλων, του τρανζίστορ, του ραδιοφώνου, της τηλεόρασης, του τηλεφώνου, της λάμπας, του φωνογράφου, της φωτογραφίας, του κινηματογράφου, της ηλεκτρικής μπαταρίας, του αυτοκινήτου, της ατμομηχανής, των σιδηροδρομικών μεταφορών, του μικροσκοπίου, του ηλεκτρονικού υπολογιστή και εκατομμύρια άλλων τεχνολογικών θαυμάτων. Έχει καταφέρει αμέτρητες ιατρικές καινοτομίες, απίστευτες εφαρμογές, επιστημονική πρόοδο κλπ. Τα μέλη της συμπεριλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, μεγάλους ανθρώπους όπως: Σωκράτης, Αριστοτέλης, Πλάτωνας, Όμηρος, Τάκιτος, Ιούλιος Καίσαρας, Ναπολέοντας, Γουίλιαμ ο κατακτητής, Μάρκο Πόλο, Ουάσινγκτον, Τζέφερσον, Χίτλερ, Μπαχ, Μπετόβεν, Μότσαρτ, Μαγγελάνος, Κολόμβος, Καμπότο, Έντισον, Γκράχαμ Μπέλ, Παστέρ, Λέβενχουκ, Μέντελ, Δαρβίνος, Νεύτων, Γαλιλαίος, Βατ, Φόρντ, Λούθηρος, Νταβίντσι, Πόε, Τέννυσον και χιλιάδες επί χιλιάδων άλλους αξιοσημείωτους πρωτοπόρους. (37) (39)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #2: Καθ’ όλη τη διάρκεια των 6.000 χρόνων καταγεγραμμένης ιστορίας, ο Μαύρος Αφρικανός δεν έχει εφεύρει τίποτα. Ούτε μια γραπτή γλώσσα, ένα υφαντό, ένα ημερολόγιο, ένα άροτρο, ένα δρόμο, μια γέφυρα, ένα σιδηρόδρομο, ένα πλοίο, ένα σύστημα μέτρησης, ούτε καν τον τροχό. (Σημείωση: μιλάμε για τον καθαρόαιμο Μαύρο Αφρικανό). Είναι άγνωστο αν καλλιέργησε ποτέ ή αν εξημέρωσε κάποιο ζώο για δική του χρήση (παρόλο που πολλά ισχυρά και ήμερα ζώα βρίσκονταν σε πληθώρα γύρω του). Το μόνο γνωστό μέσω που χρησιμοποιούσε για την μεταφορά εμπορευμάτων ήταν το σκληρό του κεφάλι. Για καταφύγιο δεν κατασκεύασε ποτέ τίποτα πέρα από την κοινή καμπάνα λάσπης, η κατασκευή της οποίας είναι εφικτή ακόμα και από ένα κάστορα. (21) (39)

 

ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #3: Τα αποτελέσματα των τεστ I.Q. των Μαύρων της Αμερικής είναι κατά μέσο όρο 15 έως 20 πόντους χαμηλότερα από εκείνα των Λευκών. (26) (16) (18) (22)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #4: Αυτές οι διαφορές μεταξύ Μαύρων και Λευκών έχουν καταγραφεί επανειλημμένα από όλα τα τεστ που έχουν διεξαχθεί απ’ όλους τους κλάδους του αμερικανικού στρατού, από κάθε πολιτεία, κομητεία και τοπικό σχολικό συμβούλιο, το Υπουργείο Παιδείας των ΗΠΑ κλπ. Η διαφορά αυτή στα αποτελέσματα παραμένει αμετάβλητη εδώ και 40 χρόνια. (18) (26) (24)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #5: Με μέση τιμή I.Q. το 85, μόνο το 16% των Μαύρων ξεπερνάει το 100, ενώ στους Λευκούς το ποσοστό αγγίζει το 50%. Μόνο ένα 10 με 25% των Μαύρων ξεπερνάει τον μέσο όρο I.Q. των Λευκών (η ισότητα θα απαιτούσε το 50%). (31) (27) (16)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #6: Οι Μαύροι είναι 6 φορές πιο πιθανό να έχουν I.Q. από 50 έως 70 πράγμα που τους κατατάσσει στους «αργούς» μαθητές, ενώ οι Λευκοί μαθητές είναι 10 φορές πιο πιθανό να έχουν 130 ή περισσότερο. (15) (16) (18) (23)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #7: Η εξέταση PACE, της κυβέρνησης των ΗΠΑ, αξιολογεί κάθε χρόνο 100.000 πτυχιούχους πανεπιστημίων που είναι υποψήφιοι καθηγητές ή διοικητικοί υπάλληλοι. Οι Λευκοί την περνούν με βαθμολογία 70 ή παραπάνω σε ποσοστό 58%, ενώ στους Μαύρους το αντίστοιχο ποσοστό είναι μόλις 12%. Μεταξύ των κορυφαίων σκόρερ η διαφορά Λευκών και Μαύρων είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή: το 16% των Λευκών υποψηφίων επιτυγχάνει βαθμολογίες του 90 ή παραπάνω, ενώ μόνο το 1/5 του 1% των Μαύρων υποψηφίων βαθμολογείται με 90. Μια αναλογία της τάξεως του 80/1. (27)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #8: Οι διαφορές μεταξύ Μαύρων και Λευκών παιδιών αυξάνονται με την ηλικία, ενώ το χάσμα στην απόδοση είναι μεγαλύτερο στο επίπεδο του λυκείου και του κολεγίου. (31) (26)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #9: Οι διαφορές αυτές στο I.Q. μεταξύ Λευκών και Μαύρων δικαιολογούνται συνεχώς ως αποτέλεσμα περιβαλλοντικών διαφορών. Όμως τουλάχιστον πέντε μελέτες που προσπάθησαν να εξισώσουν το κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο των δύο φυλών δεν δείχνουν καμία σημαντική μεταβολή στα σχετικά αποτελέσματα. Καθώς το περιβάλλον βελτιώνεται, οι Μαύροι σκοράρουν καλύτερα, αλλά το ίδιο συμβαίνει και στους Λευκούς. Το χάσμα δεν μειώνεται. (26) Μάλιστα, εκτεταμένη έρευνα από τον Δρ. G. J. McGurk, συνεργάτη καθηγητή ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Villanove, αποκαλύπτει ότι το χάσμα στη νοημοσύνη μεταξύ Μαύρων και Λευκών ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ όπου τα κοινωνικοοικονομικά επίπεδα και των δύο φυλών ανυψώνονται στις μεσαίες τάξεις. (18)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #10: Το 1915, ο Δρ. G.W. Ferfuson πήρε 1000 παιδιά σχολείου στη Βιρτζίνια, τα χώρισε σε 5 φυλετικές κατηγορίες και τα εξέτασε για την διανοητική τους ικανότητα. Κατά μέσο όρο, οι καθαρόαιμοι Μαύροι σκόραραν σε ποσοστό 69,2% όσο ψηλά όσο οι Λευκοί. Οι κατά τα 2/3 Μαύροι σε ποσοστό 73,0% όσο οι Λευκοί. Οι 1/2 Μαύροι 81,2% όσο οι Λευκοί. Και οι κατά 1/4 Μαύροι 91,8% όσο οι Λευκοί. Όλοι αυτοί οι Μαύροι θεωρούσαν ότι είναι καθαρόαιμοι. Το περιβάλλον, τα «πλεονεκτήματα» ή τα «μειονεκτήματά» που είχαν ήταν ακριβώς τα ίδια. (14) Βλέπε επίσης (26) σελ. 452.

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #11: Τα αποτελέσματα του Beta τεστ του Αμερικανικού Στρατού (Army Beta Test) στο οποίο πήραν μέρος 386.000 αναλφάβητοι στρατιώτες, κατά τη διάρκεια του Α Παγκοσμίου Πολέμου, έδειξαν ότι οι Μαύροι ήταν «κατώτεροι από τους Λευκούς σε όλους τους τύπους δοκιμών που έκανε ο στρατός». Τα τεστ συμπεριέλαβαν καθαρόαιμους Μαύρους, ημίαιμους (ένας γονιός Λευκός και ένας Μαύρος) και 1/4 Μαύρους (μόνο με ένα παππού μαύρο). Διαπιστώθηκε ότι «οι λιγότερο επιμειγμένη ομάδα (οι 1/4 Μαύροι) είχαν καλύτερα αποτελέσματα» (14).

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #12: Μελέτες που διεξήχθησαν με ομοζυγωτικά δίδυμα μεγαλωμένα σε ριζικά διαφορετικά περιβάλλοντα παρέχουν αναμφισβήτητες ενδείξεις ότι η συνολική επίδραση της κληρονομικότητας υπερβαίνει την επιρροή του περιβάλλοντος σε αναλογία περίπου 3 προς 1. (41)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #13: Ακόμη και όταν οι Μαύροι και οι Λευκοί έχουν το ίδιο υπόβαθρο, εις ότι αφορά το οικογενειακό εισόδημα και τα παιδικά προνόμια, οι Μαύροι εξακολουθούν να έχουν μέσο όρο I.Q. από 12 έως 15 μονάδες χαμηλότερα από τους αντίστοιχους Λευκούς. Αυτό συμπεριλαμβάνει περιπτώσεις όπου Μαύρα παιδιά έχουν υιοθετηθεί από Λευκούς γονείς. Το I.Q. τους μπορεί να έχει βελτιωθεί από το περιβάλλον, αλλά παραμένει πιο κοντά σε αυτό των βιολογικών τους γονιών απ’ ότι των υιοθετούμενων. (3) (15) (26)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #14: Παρ’ ότι πολλοί υπέρμαχοι της ισότητας υποβαθμίζουν τα αποτελέσματα αυτών των τεστ I.Q., με την δικαιολογία ότι είναι πολιτισμικά προκατειλημμένα, δεν έχουν καταφέρει να αναπτύξουν ένα τεστ νοημοσύνης στο οποίο Μαύροι και Λευκοί να σκοράρουν το ίδιο. (15) (42) (3)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #15: Ακόμα και οι Ινδιάνοι της Αμερικής, οι οποίοι ζουν σε συνθήκες πολύ χειρότερες από αυτές των Αφροαμερικανών, τους ξεπερνούν σταθερά στα τεστ I.Q.. (3) (27)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #16: Τα παιδιά που προκύπτουν από διαφυλετικούς γάμους τείνουν να έχουν χαμηλότερο I.Q. από τον Λευκό γονέα. (11) (26)

 

Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #17: Έχουν γίνει πολυάριθμες μελέτες για το συγκριτικό βάρος των εγκεφάλων Λευκών και Μαύρων με τα αποτελέσματα να δείχνουν ότι κατά 8-12% το βάρος του εγκεφάλου των Μαύρων είναι χαμηλότερο. Τέτοιες μελέτες έχουν διεξαχθεί από τους Bean, Pearl, Vint, Tilney, Gordon, Todd και άλλους. (23) (27)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #18: Εκτός από τη διαφορά στο βάρος, ο εγκέφαλος του Μαύρου μεγαλώνει λιγότερο μετά την εφηβεία απ’ ότι του Λευκού. Αν και ο εγκέφαλος και το νευρικό σύστημα των Μαύρων ωριμάζουν γρηγορότερα απ’ ότι των Λευκών, η ανάπτυξή του ολοκληρώνεται σε μικρότερη ηλικία, γεγονός που περιορίζει την περαιτέρω πνευματική του εξέλιξη. (22) (27)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #19: Το πάχος του εξωτερικού στρώματος (supragranular layer) του εγκεφάλου του Μαύρου είναι περίπου 15% πιο λεπτό και οι περιελίξεις του είναι λιγότερες και πιο απλές, κατά μέσο όρο, από αυτές του εγκεφάλου του Λευκού. (9)

ΔΕΔΟΜΕΝΟ #20: Οι μετωπικοί λοβοί του εγκεφάλου του Μαύρου, υπεύθυνοι για την αφηρημένη συλλογιστική, είναι μικρότεροι σε σχέση με το σωματικό βάρος και λιγότερο περίπλοκοι από εκείνους του Λευκού εγκεφάλου. (9) (27) (23) (22)

 

Του Δρ. Roger Roots P.h.d.


Βιβλιογραφία:

1. African Business Magazine, Dec. ’91
2. American Journal of Sociology, Vol. 92, pg 822+
3. American Renaissance, Dec. ’90, Box 2504, Menlo Park, CA 94026
4. American Sociological Review, Vol 45, pg. 859
5. Basham, A.L., The Wonder That Was India, Grove Press, New York, NY1954
6. Buckley, William F. syndicated column, Jan. 5. 1993
7. “But What about Africa?” Harper’s, May ’90
8. “The Christian Heritage of South Africa Under Attack!”,Peter Hammond, Herald the Coming, Dec. ’92.
9. Coon, Carleton S. The Origin of Races, 1962, Alfred A. Knopf
10. Fagan, Myron C. How the Greatest White Nations Were Mongrelized—Then Negroized, Sons of Liberty Books.
11. Fields, Dr. Ed, The Dangers of Interracial Marriage, PO Box 1211,Marietta, GA 30061
12. Howells, William. Mankind So Far, Doubleday, Garden City, NY 1945.
13. Harris, Marvin, 1981. Why Nothing Works. Simon & Schuster, NewYork, NY
14. Jacob, A. White Man, Think Again! 1965, publ. by author.
15. Jensen, Arthur R. Bias in Mental Testing, The Free Press, New York 1980
16. Jensen, Arthur R. Straight Talk About Mental Tests, the Free Press.(Macmillan) New York, 1981
17. McCall’s, May ’92, pg 76
18. McGurk, Frank, “A Scientist’s Report on Race Differences.” U.S. News and World Report, Sept. 21, 1956. Washington, D.C.
19. Pearson, Roger, Eugenics and Race, 1966, Noontide Press
20. Pearson, Roger. Race, Intelligence, and Bias in Academe, Scott-TownsendPublishers, N.W. Washington, D.C.
21. Pendell, Elmer, Sex Versus Civilization, Noontide Press.
22. Putnam, Carleton. Race and Reason, 1961, Howard Allen Press, CapeCanaveral, FL
23. Putnam, Carleton. Race and Reality, a Search for Solutions, 1967,Howard Allen, Box 76, Cape Canaveral, FL 32920
24. Putnam, Carleton. A Study in Racial Realities, an address at the Universityof California at Davis, Dec. 17, 1964
25. Scott, Ralph. Education and Ethnicity: The U.S. Experiment in SchoolIntegration, Scott-Townsend. Washington, D.C. 1989
26. Shuey, Audrey H., The Testing of Negro Intelligence, Social SciencePress, New York, 1966
27. Simpson, William Gayley. Which Way Western Man? 1978, National AlliancePress, Box 3535, Washington, D. C. 20007
28. Social Forces, Vol. 69, pg.1+, Sept. ’90
29. “South Africa: Time to Choose Sides” Soldier of Fortune, Dec. ’89.
30. Snyderman, Mark, and Rothman, Stanely. The IQ Controversy, the Mediaand Public Policy. Transaction Publishers, New Brunswick, NJ 1990.
31. Stell v Savannah-Chattham County Board of Education, U.S. DistrictCourt, Southern Georgia, May 13, 1963.
32. Taylor, Jared, Paved with Good Intentions: The Failure of Race Relationsin Contemporary America. 1992, Carrol & Graf. New York, NY
33. World Almanacs, ’88, ’89, ’90, ’91, ’92
34. United Nations World Census, 1990
35. Van Loon, Henrick, 1940, Van Loon’s Geography, Garden City Publ.
36. The Voice, Feb. 27, 1990.
37. Waddell, L. A. The Makers of Civilization, 1929, Angriff Press, Hollywood,CA
38. Weisman, Charles A. America: Free, White and Christian, 1989, SFA, Box 766-c, LaPorte, CO 80535
39. Weisman, Charles A. The Origins of Race and Civilization, 1990, SFA
40. Weyl, Nathaniel. The Geography of American Achievement, Scott-Townsend,Washington, D.C. 1989.
41. Martin Luther King (Man Behind the Myth) by Des Griffin.