Ερωτήσεις και Απαντήσεις για τον Εθνικό Σοσιαλισμό #2

Από: Par88

1) Ποια θεωρείτε ότι πρέπει να είναι η σχέση μιας εθνικοσοσιαλιστικής οργάνωσης όπως η δική σας με αντίστοιχες οργανώσεις του εξωτερικού και πώς θα αντιμετωπίζατε οργανώσεις με τις οποίες ναι μεν στα βασικά ιδεολογικά θέματα συμφωνείτε, όμως έχουν αρνητική γνώμη για την περίπτωση των ελληνικών προβλημάτων (ελληνικό χρέος κ.α.);

Άποψή μας είναι πως πρέπει να επιδιώκεται η συνεργασία με όσο το δυνατόν περισσότερες εθνικοσοσιαλιστικές οργανώσεις για την καλύτερη αντιμετώπιση των κοινών μας προβλημάτων αλλά και την επιτυχέστερη διάδοση της προπαγάνδας μας στο ευρύ κοινό. Το γεγονός, όμως, ότι μια άλλη οργάνωση έχει την ίδια ή παρεμφερή ιδεολογία με μας, δεν την καθιστά απευθείας και σύμμαχο μας. Για να συνάψουμε σχέσεις με οποιαδήποτε ξένη οργάνωση, είτε αυτή είναι εθνικιστική, είτε φασιστική ή εθνικοσοσιαλιστική, θα πρέπει να αποδέχεται τις βασικές μας θέσεις, γεωπολιτικές επιδιώξεις και φυσικά να μην έχει επαφές με τους αιώνιους εχθρούς του έθνους μας. Καμία οργάνωση που συναινεί στον οικονομικό στραγγαλισμό της χώρας μας ή που συνάπτει σχέσεις, επί παραδείγματι, με Αλβανούς ή Τούρκους, δεν μπορεί ποτέ να έχει οποιαδήποτε σχέση και επαφή με μας.

 

2) Κάντε μια σύντομη αναφορά σε εθνικοσοσιαλιστικές οργανώσεις της Ελλάδας από την εποχή εμφανίσεως τους μέχρι σήμερα. Ποια οργάνωση από αυτές κατά τη γνώμη σας  υπήρξε σωστή ιδεολογικά και γιατί, και ποια θα μπορούσε να είναι η καλύτερη περίοδος για μια εθνικοσοσιαλιστική οργάνωση στον ελλαδικό χώρο.

Η ιστορική αναφορά αυτή θα μπορούσε να γίνει καλύτερα σε ειδικό άρθρο με εκτενείς αναφορές σε όλες τις εθνικοσοσιαλιστικές οργανώσεις που δραστηριοποιήθηκαν κατά το παρελθόν στην Ελλάδα. Η άποψή μας είναι ότι μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει καμία ελληνική εθνικοσοσιαλιστή οργάνωση στη νεότερη πολιτική ιστορία της χώρας μας. Οι διάφορες μικρο-οργανώσεις που υπήρξαν κατά την περίοδο της κατοχής ή λίγο πριν από αυτήν, δεν θεωρούμε πως εξυπηρέτησαν εθνικούς σκοπούς. Όπως ακριβώς μετά την Επανάσταση του 1821 η Ελλάδα χωρίστηκε σε αγγλόφιλους, ρωσόφιλους και γαλλόφιλους, έτσι χωρίστηκε και κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο σε γερμανόφιλους, ιταλόφιλους, αγγλόφιλους, ρωσόφιλους κλπ. Ο εθνικιστής και εθνικοσοσιαλιστής οφείλει να βάζει πάνω από όλα το καλό του Έθνους του και όχι να γίνεται έρμαιο ή δούλος κανενός ξένου. Υπό το πρίσμα αυτό, δεν αποδεχόμαστε ούτε την πρώτη Χρυσή Αυγή, μιας και ο «εθνικοσοσιαλισμός» της άρχιζε και τελείωνε στην εξύμνηση του Τρίτου Ράιχ και στην αποστήθιση γερμανικών εμβατηρίων. Μια οργάνωση που σέβεται τον εαυτό της και θέλει να λέγεται εθνικοσοσιαλιστική, οφείλει να θέσει το Έθνος της πάνω απ’ οποιοδήποτε άλλο και να καταρτίσει ένα πολιτικό πρόγραμμα που να απευθύνεται στη χώρα και στον χρόνο κατά τον οποίο δραστηριοποιείται. Αυτό είναι το κενό που θέλησε να καλύψει η Απέλλα και αυτός είναι ο δρόμος όπου θέλουμε να κινηθούμε και κινούμαστε ήδη. Αυτό απαντάει και στο τελευταίο σκέλος της ερώτησης σου. Η καλύτερη περίοδος για να υπάρξει μια Εθνικοσοσιαλιστική οργάνωση στην Ελλάδα είναι Τώρα!


Από: AlexTh.

 

1) Ο Εθνικοσοσιαλισμός πρεσβεύει ξεκάθαρα την ανωτερότητα της λευκής φυλής, όμως πώς την δικαιολογείτε όταν οι Σουμέριοι, οι Μάγια, οι Αιγύπτιοι και οι Κινέζοι είχαν πολιτισμό, από τους λευκούς μονάχα οι Έλληνες είχαν; Όταν το 2000 πΧ οι Αιγύπτιοι έκαναν ανατομία, οι Γερμανοί σκαρφάλωναν στα δέντρα.

Η ανωτερότητα της λευκής φυλής είναι ένα γεγονός αναντίρρητο, που προκύπτει από τη μελέτη της Ιστορίας και των επιτευγμάτων κάθε φυλής. Ασφαλώς, όπως εντός κάθε κοινωνίας, ακόμα και της πλέον ομοιογενούς, δεν είναι όλα τα μέλη εξίσου ικανά, έτσι ακριβώς και στους κόλπους της ίδιας φυλής υπάρχουν υποφυλές με σημαντικότερη συνεισφορά στην πρόοδο της Ανθρωπότητας, και άλλες με λιγότερο σημαντική. Μεταξύ των λευκών, είναι αναμφίβολη η πρωτοκαθεδρία των Ελλήνων, όχι μόνο επειδή επιδόθηκαν σε όλα πρώτοι ή σχεδόν πρώτοι, αλλά κυρίως επειδή αρίστευσαν σε όλα, έφτασαν τη Σκέψη σε επίπεδα δυσθεώρητα ακόμα και σήμερα. Κριτήριο, άλλωστε, για την αξία ενός λαού ή μιας φυλής, δεν είναι το αν θα πετύχει πρώτη χρονικά κάτι σε έναν τομέα, αλλά πόσο καλά θα το κάνει και σε τι επίπεδα θα εξελίξει αυτόν τον τομέα, είτε πρόκειται για την τέχνη του πολέμου, είτε για τη φιλοσοφία, την οικονομία, την επιστήμη, τις τέχνες, τη λογοτεχνία, τη δικαιοσύνη, την Ηθική (και όχι μόνο την αρχιτεκτονική). Στο πλαίσιο λοιπόν των αρχαίων πολιτισμών, έχουμε έναν λευκό λαό, τους Έλληνες, που είναι καλύτεροι από όλους σε όλα, ταυτόχρονα δημιουργοί, εξερευνητές και κατακτητές, και οι οποίοι έθεσαν τις βάσεις ενός πολιτισμού, τον οποίο αξιοποίησαν δημιουργικά στη συνέχεια και εξέλιξαν μονάχα λευκοί Ευρωπαίοι, δείχνοντας ότι ναι μεν σε σχέση με τους Έλληνες υστερούσαν, αλλά σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους λαούς της Γης βρίσκονται σαφώς σε θέση υπεροχής, πνευματικά και δημιουργικά. Από εκεί και πέρα, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι από τους λαούς της αρχαιότητας που αναφέρεις, τόσο οι Σουμέριοι όσο και οι Αιγύπτιοι ανήκαν στη λευκή φυλή, γι’ αυτό και ο πολιτισμός που ανέπτυξαν ήταν κατά πολύ ανώτερος σε σχέση με των μη λευκών γειτόνων τους. Οι Κινέζοι αποτελούν ένα ιδιότυπο παράδειγμα, καθώς τα επιτεύγματά τους τόσο στη στρατηγική όσο και σε κάποια τεχνικά θέματα ήταν αξιοσημείωτα, ωστόσο πρόκειται για έναν λαό με ηθικό κώδικα πολύ διαφορετικό σε σχέση με των λευκών, και ως εκ τούτου δεν μπορεί να γίνει σύγκριση ανωτερότητας ή κατωτερότητας. Ομοίως για τους Μάγια, των οποίων ο πολιτισμός, παρεμπιπτόντως, κατά τη δική μας άποψη, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθεί σε επίπεδο Σκέψης και διανόησης με τους αντίστοιχους λευκούς πολιτισμούς της εποχής εκείνης. Από εκεί και πέρα, ο Εθνικοσοσιαλισμός είναι μια κοσμοθεωρία την οποία μπορεί να ασπαστεί κάθε λευκός Ευρωπαίος που επιθυμεί το καλό της φυλής του. Εμείς πάνω απ’ όλα είμαστε Έλληνες και οφείλουμε να είμαστε υπερήφανοι, καθώς χωρίς εμάς δεν θα υπήρχε ο σημερινός κόσμος, οι τέχνες, οι επιστήμες, η φιλοσοφία, τα γράμματα, τα πολιτικά συστήματα, και ο ίδιος ο Εθνικός Σοσιαλισμός που γεννήθηκε στις παρυφές του Ταΰγετου και ανδρώθηκε στις όχθες του Ευρώτα, επί τρείς αιώνες, μέσω της Αγωγής, της Απέλλας και των νόμων του Λυκούργου.

 

2) Τι λέει ο Εθνικοσοσιαλισμός για τους κοινωνικά διαφορετικούς και αδύναμους πχ ανάπηρους, γκέι κλπ;

Ο Εθνικοσοσιαλισμός ως πρώτιστο στόχο θέτει την ευημερία και την ανοδική εξέλιξη της φυλετικής κοινωνίας. Ως εκ τούτου, ο γνώμονας με βάση τον οποίο κρίνεται καθένας στο πλαίσιο του Εθνικοσοσιαλισμού, είναι το κατά πόσον αποτελεί καλό μέλος της φυλής ή κατά πόσον αποτελεί στοιχείο που δρα ενάντια στο συλλογικό όφελος. Ο όρος «κοινωνικά διαφορετικός» που χρησιμοποιείς στην ερώτηση είναι αρκετά γενικός και ίσως όχι σαφής, και μπορεί να επιδεχτεί πολλών ερμηνειών. Μπορεί, επί παραδείγματι, να αναφέρεται στα παιδιά, τα οποία αποτελούν την κόρη οφθαλμού του Εθνικοσοσιαλισμού. Μπορεί, αντιθέτως, να αναφέρεται σε ψυχοπαθείς εγκληματίες, οι οποίοι πρέπει να τιμωρούνται αποτελεσματικά και παραδειγματικά, καθότι αποτελούν απειλή για την κοινωνία. Αναφορικά με τους ανάπηρους, που χρησιμοποιείς ως παράδειγμα, και στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και οι ομοφυλόφιλοι βάσει των παλαιότερων ψυχιατρικών εγχειριδίων, η φυλετική λογική λέει το εξής: άνθρωποι που είναι φορείς βαρέων κληρονομικών νοσημάτων, ψυχικών, πνευματικών ή σωματικών, οφείλουν βέβαια να τύχουν κάποιας ειδικής μεταχείρισης, τη φύση της οποίας θα καθορίσει το εκάστοτε κράτος που θα αναλάβει να εφαρμόσει τον Εθνικοσοσιαλισμό στην πράξη, ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε πως οι άνθρωποι αυτοί πρέπει να αποθαρρύνονται από τη διαδικασία αναπαραγωγής, διότι το μακροχρόνιο αποτέλεσμα μιας τέτοιας διαδικασίας θα είναι ο σταδιακός εκφυλισμός και εν τέλει ο αφανισμός της φυλής, πράγμα που αντίκειται στην κοσμοθεωρία του εθνικοσοσιαλισμού. Από την άλλη μεριά, όσον αφορά σε άτομα υγιή που εξαιτίας κάποιου ατυχήματος κατέληξαν να έχουν κάποια αναπηρία, πρόκειται για μέλη της κοινωνίας που δεν έχουν καμία διαφορά από τα αρτιμελή, και για τα οποία μάλιστα πρέπει να λαμβάνεται ειδική μέριμνα – αποκατάσταση της αναπηρίας στον βαθμό που αυτό είναι δυνατόν, ώστε να μπορούν να συνεισφέρουν ενεργά στην κοινότητα, ή ειδική αρωγή σε περίπτωση μη αναστρέψιμης αναπηρίας. Όσον αφορά στους ανθρώπους που επιλέγουν να γίνουν ομοφυλόφιλοι χωρίς να έχουν κάποια γενετική ανωμαλία, έχουμε να πούμε πως στο πλαίσιο μίας εθνικοσοσιαλιστικής πολιτείας, οι πολίτες θα διαπαιδαγωγούνται μακριά από τέτοια πρότυπα, τα οποία σαφώς και έχουν ως στόχο την αποσύνθεση του κοινωνικού ιστού.


Ευχαριστούμε τους φίλους για τις ερωτήσεις τους και καλούμε κι άλλους να μας στείλουν τις δικές τους στο hellenicns@in.gr