Dr. Joseph Goebbels – Ο Ηγέτης

Το κάτωθι άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Der Angriff (σελ. 214-216) στις 22 Απριλίου 1929, με αφορμή τα 40α γενέθλια του Adolf Hitler, ο Joseph Goebbels αναλύει τη φύση της ηγεσίας και καταλήγει σε μια μικρή αναφορά στον Hitler. Μετά το 1933, ο Goebbels έδινε μια ετήσια ομιλία με αφορμή την επέτειο των γενεθλίων του Hitler.

Ως είθισται, τα άρθρα και οι ομιλίες του Goebbels βρίθουν από διαχρονικότητα και το συγκεκριμένο δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Εμείς, όση έρευνα και να κάνουμε, όσο κι αν αναλύσουμε το ζήτημα του ηγέτη, ακόμη κι από την επιστημονική ψυχολογική οπτική, ποτέ δεν θα καταφέρουμε να φτάσουμε την περιγραφή μιας τέτοιας φυσιογνωμίας από την ανάλυση κάποιου που την έζησε.

Ο Goebbels εδώ δίνει, όχι μόνο μια αντικειμενική περιγραφή διδαχή της φύσης του ηγέτη, αλλά και μερικές πτυχές του χαρακτήρα ενός ηγέτη που έχει αγαπηθεί κι έχει καταδικαστεί τόσο παθιασμένα όσο λίγοι κατά τον ρου της παγκόσμιας ιστορίας όλων των εποχών.

Μπορεί κάποιοι λανθασμένα να μπαίνουν σε πολιτικά, ιδεολογικά και κοινωνικά καλούπια σύμφωνα με τα κριτήρια άλλων, προκειμένου να ικανοποιήσουν τα στερητικά σύνδρομα που τους έχουν αφήσει τα αδύναμα γονεϊκά ή ελλειπή οικογενειακά πρότυπα, που ως εκ τούτου τους αφήνουν έρμαια του κάθε πολιτικάντη, γενόμενοι, ενίοτε υστερικά, φερέφωνα του οποιουδήποτε επιτήδειου γραβατωμένου ταβερνιάρη φυρερίσκου, όμως υπάρχουν άνθρωποι με λογική, κριτική ικανότητα και δυνατή προσωπικότητα που πάντα ξεχώριζαν και θα ξεχωρίζουν από τις μάζες των ψηφοφόρων της δημοκρατικής δυναστείας της άρχουσας πλουτοκρατικής ελίτ των σιωνιστών και των πολιτικών μαριονετών της.

Ειδικά η ακροδεξιά, ακολουθώντας πιστά το παράδειγμα της αριστεράς, βρίσκεται σε έξαρση τα τελευταία έτη, με αποτέλεσμα η παραφιλολογία να βρίσκεται επίσης στο ζενίθ της, τόσο όσον αφορά τους πολιτικούς αρχηγούς των παρατάξεων που υπηρετούν με αφοσίωση το Σύστημα και τα αφεντικά τους, όσο και με άλλους δήθεν εθνικιστές δικτάτορες-πιόνια των Σιωνιστών ανά την ελληνική ιστορία (πχ Μεταξάς, Παπαδόπουλος και πολλοί άλλοι εκ των Μασονικών στοών).

Παρά τις ύβρεις και τις ανυπόστατες υστερικές κατηγορίες, όλοι υποκλίνονται, ως οφείλουν, μπροστά στην πραγματική ηγετική φιγούρα του Αδόλφου Χίτλερ, αλλά και στις περγαμηνές που μας άφησε για να συνεχίσουμε -όσοι θέλουμε- το έργο που εκείνος, με επίλεκτους πιστούς στην Ιδέα συνεργάτες στο πλευρό του, ξεκίνησε πριν από 100 χρόνια. Τα ψεύδη αποσυντίθενται μπροστά στη λαμπρότητα της αλήθειας του, αυτή που θα διακηρύττουμε όσο μας αφήνει φωνή ελεύθερη η δημοκρατική δικτατορία.

Η πίστη σε κάθε ανθρώπινη αρετή, η εναρμόνιση σε κάθε επιταγή της ίδιας της φύσης, ακόμη και στην αστική κοινωνία και στην οργάνωση του κράτους, η διανοητική, πολιτική, κοινωνική και οικονομική κληρονομιά που δεν μπορεί να αφαιρεθεί ή να υποβαθμιστεί με τη λασπολογία του σαθρού Συστήματος των Συμμάχων, αποτελούν τα λάβαρα του αγώνα μας σήμερα και θα εξακολουθήσουν να φωτίζουν τις πολιτικές και ιδεολογικές μας πεποιθήσεις και στη βαθύτερη άβυσσο του σύγχρονου σκοταδισμού.


Dr. Joseph Goebbels – Ο Ηγέτης (der führer)

 

Ένας ηγέτης πρέπει να έχει χαρακτήρα, θέληση, ικανότητα και τύχη. Εάν αυτά τα τέσσερα χαρακτηριστικά διαμορφώνουν μια αρμονική ενότητα σε ένα λαμπρό πρόσωπο, έχουμε έναν άνθρωπο εκλεγμένο από την ίδια την ιστορία.

Ο χαρακτήρας είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας. Η γνώση, η θεωρία, η εμπειρία και η πρακτική είναι περισσότερο επιβλαβή παρά επικερδή, εάν δεν βασίζονται σε έναν δυνατό χαρακτήρα. Ο χαρακτήρας τα εκφράζει σωστά. Απαιτεί θάρρος, αντοχή, ενέργεια και συνέπεια. Το θάρρος δίνει σε κάποιον, όχι μόνο την ικανότητα να αναγνωρίζει το σωστό, αλλά επίσης να το υπερασπίζεται και να το εφαρμόζει. Η αντοχή του δίνει την ικανότητα να κυνηγάει τον επιλεγμένο του σκοπό, ακόμη κι αν προκύψουν αδύνατα εμπόδια, και να τον αναγορεύει, ακόμη κι αν είναι αντιδημοτικός, ακόμη κι αν κάνει τον ίδιο αντιδημοτικό. Η ενέργεια κινητοποιεί τη δύναμη να διακυβεύει τα πάντα για την επίτευξη του σκοπού και την επιμονή να συνεχίσει. Η συνέπεια δίνει στην οπτική και τη σκέψη του την δριμύτητα της γνώσης και της λογικής στη σκέψη και στη δράση που δίνουν στους πραγματικά μεγάλους ανθρώπους την ικανότητα να φθάνουν ως τις αιωνίως διστάζουσες μάζες. Αυτές οι ανδροπρεπείς αρετές μαζί αποτελούν αυτό το οποίο αποκαλούμε χαρακτήρα. Ο χαρακτήρας, εν ολίγοις, είναι το στυλ και η συμπεριφορά ανωτάτου επιπέδου.

Η θέληση αναγάγει τον χαρακτήρα από ατομικιστικό σε καθολικό. Η θέληση μετατρέπει τον άνδρα με χαρακτήρα σε πολιτικό πρόσωπο. Κάθε σπουδαίος άνδρας θέλει κάτι, και πράγματι είναι πρόθυμος να χρησιμοποιήσει κάθε μέσον προκειμένου να φθάσει στο τέλος του. Η θέληση διακρίνει τον άνδρα ο οποίος πράττει από τον άνδρα ο οποίος απλώς διαλογίζεται. Είναι ο μεσολαβητής μεταξύ της γνώσης και της πράξης. Για εμάς είναι πολύ σημαντικότερο να θέλουμε αυτό το οποίο είναι σωστό, παρά να γνωρίζουμε απλώς τι είναι σωστό. Αυτό είναι ιδιαιτέρως αληθινό στην πολιτική. Τι μου προσφέρει να γνωρίζω τον εχθρό, εάν δεν έχω τη θέληση να τον καταστρέψω! Πολλοί γνωρίζουν για ποιον λόγο έχει καταρρεύσει η Γερμανία, μα λίγοι έχουν τη θέληση να δώσουν ένα τέλος στις συμφορές της. Αυτό που διακρίνει αυτόν ο οποίος έχει καλεστεί στην ηγεσία από όλους τους υπόλοιπους είναι το εξής: Δεν έχει μόνο τη θέληση να επιθυμεί, αλλά και την επιθυμία να θέλει.

Ωστόσο στην πολιτική είναι εξίσου σημαντικό, όχι μόνο αυτό που θέλει ο καθένας, αλλά και τι καταφέρνει. Αυτό μας οδηγεί στο τρίτο χαρακτηριστικό του ικανού πολιτικού προσώπου: την ικανότητα. Η προκοπή απαιτεί την εκπλήρωση. Η ηγεσία συνεπάγεται να θέλεις κάτι, και να είσαι ικανός να δείχνεις τον τρόπο να πραγματοποιήσεις αυτό που θέλεις. Η ιστορία κρίνει από τα πεπραγμένα. Εμείς οι Γερμανοί πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε αυτό. Η πολιτική είναι δημόσιο ζήτημα, και οι νόμοι για τα ιδιωτικά ζητήματα δεν είναι εφαρμόσιμοι στα δημόσια ζητήματα. Εμείς οι Γερμανοί συνήθως συγχέουμε τον πόθο για κάτι με την ικανότητα να το πραγματοποιήσουμε, και να συγχωρούμε τους ανίκανους οι οποίοι ισχυρίζονται ότι ήθελαν σωστά και ενάρετα πράγματα. «Δεν έχουμε επιφέρει το σοσιαλισμό», ισχυρίζεται το Κίνημα των Μαρξιστών του Νοέμβρη, «αλλά τουλάχιστον το θέλαμε». Αυτό είναι ασήμαντο, όπως επίσης δεν μας ενδιαφέρει εάν κάποιος θέλει να παίξει βιολί. Πρέπει να είναι και ικανός να παίξει. Αυτός ο οποίος θέλει να σώσει έναν ολόκληρο λαό, πρέπει πάνω από όλα να έχει την ανάλογη ικανότητα.

Ο χαρακτήρας, η θέληση και η ικανότητα, οι τρεις προϋποθέσεις για την ηγεσία, φανερώνονται στους ικανούς ανθρώπους. Είτε υφίστανται, είτε δεν υφίστανται. Το τέταρτο χαρακτηριστικό ενώνει όλα τα υπόλοιπα τρία: η τύχη. Ο ηγέτης πρέπει να έχει τύχη. Πρέπει να είναι ευλογημένος. Πρέπει ο καθένας να μπορεί να δει ότι όλες οι πράξεις του προστατεύονται από μια ανώτερη δύναμη. Ο ηγέτης μπορεί να έχει έλλειψη σε οτιδήποτε εκτός από την τύχη. Είναι αναντικατάστατη.

Οι μάζες δεν αντιστέκονται στους ηγέτες. Αντιστέκονται όμως ενστικτωδώς σε σφετεριστές οι οποίοι διεκδικούν την εξουσία χωρίς να έχουν την απαραίτητη θέληση και την ικανότητα. Ο ηγέτης σπανίως είναι εχθρός των μαζών. Αποφεύγει μόνο τα φθηνά κόλπα μαζικής κολακείας που τρέφουν το λαό με φράσεις παρά με ψωμί.

Ο ηγέτης πρέπει να είναι ικανός να κάνει τα πάντα. Αυτό δεν συνεπάγεται ότι κατανοεί όλες τις λεπτομέρειες, αλλά ότι πρέπει να γνωρίζει τουλάχιστον τα βασικά. Υπάρχουν εξάλλου κι άλλοι χρήσιμοι άνθρωποι οι οποίοι μπορούν να βοηθούν τους τροχούς της πολιτικής να γυρίζουν.

Η τέχνη της οργάνωσης είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες μεταξύ των ικανοτήτων των πολιτικών ηγετών. Οργάνωση σημαίνει δίκαιη ανάθεση της εργασίας και των καθηκόντων. Ο ηγέτης είναι ο κυβερνήτης του μηχανισμού μιας πολύπλοκης πολιτικής μηχανής.

Σήμερα γιορτάζουμε τα 40α γενέθλια του Adolf Hitler. Πιστεύουμε ότι η μοίρα τον έχει επιλέξει για να δείξει το δρόμο στο γερμανικό λαό. Τον χαιρετούμε με τιμή και αφοσίωση, και ευχόμαστε μόνο ότι θα προστατευτεί για εμάς μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο του.

 

Εισαγωγή-μετάφραση, για το μη ενεργό πλέον ιστολόγιο Φυλετικές Σοσιαλιστικές Γραμμές: Ελίνα ΓΚ


Περισσότερα κείμενα του Γκαίμπελς μπορείτε να διαβάσετε εδώ: Σπάνια κείμενα και ομιλίες του Dr Joseph Goebbels